ارزانی ارز مسئله «360 درجه» شد

تهران (پانا) - اولین قسمت از فصل دوم برنامه تلویزیونی «360 درجه» به اثرگذاری سیاست‌های جدید ارزی دولت و راهکارهای حل این مشکل اقتصادی می‌پردازد.

کد مطلب: ۸۴۵۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ارزانی ارز مسئله «360 درجه» شد

آمریکا وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده با دنیا شده است اما وضعیت بازارهای ایران در چند ماه گذشته بیشتر از تاثیر خارجی از مدیریت داخلی آسیب دیده است. رهبر انقلاب در روزهای گذشته اعلام کردند که 18میلیارد دلار ارز بدون برنامه توزیع شده و اکنون مهمتر از برخورد با رانت خواران، برخورد با رانت سازان است. در هفته‌های گذشته معاون ارزی بانک مرکزی بازداشت شد و مدیرکل بانک مرکزی هم تغییر کرد.
بالا رفتن لحظه‌ای قیمت ارز و به ویژه دلار در ماه‌های اخیر سبب شد تا در نهایت دولت سیاست‌های ارزی جدیدی را برای ایجاد آرامش و ثبات در بازار اتخاذ کند. این سیاست‌های ارزی جدید هفته گذشته ابلاغ و اجرایی شد اما با این وجود، هنوز هم قیمت دلار حوالی 10هزار تومان می‌چرخد.
این قسمت از برنامه «360 درجه» ضمن بررسی آینده اقتصاد ارزی کشور و اثرگذاری تصیمات دولت بر آن، راهکارهای برون رفت از این معضل را از نگاه کارشناسان مورد بررسی قرار می‌دهد.
«360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.
«360 درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار