فرماندار شهرستان ساوجبلاغ: مبارزه با تولید کنندگان مواد مخدر اولویت اول شهرستان ساوجبلاغ

ساوجبلاغ (پانا) - فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در  جلسه شورای فرعی هماهنگی مواد مخدر این شهرستان  بر ناامن تر شدن فضای شهرستان برای توزیع کنندگان مواد مخدر، بویژه مخدر صنعتی، تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۴۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ: مبارزه با تولید کنندگان مواد مخدر اولویت اول شهرستان ساوجبلاغ

ابوالقاسم پالیزگیر در جلسه شورای فرعی هماهنگی مواد مخدر این شهرستان بر ناامن تر شدن فضای شهرستان برای توزیع کنندگان مواد مخدر، بویژه مخدر صنعتی، تاکید کرد.

فرماندار رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مبارزه ساوجبلاغ گفت : مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی این شورا در سطح شهرستان می باشد، از همین رو ضرورت دارد رصد هرگونه فعالیت مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر صنعتی توسط پلیس زیر نظر گرفته و با توزیع کنندگان مقابله شود.

وی افزود: کارهای خوبی از سوی کمیته ها در شهرستان انجام شده ، معتقدم رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر تنها راه نجات از اعتیاد است و این بهترین وموثرترین اقدام در این راستا محسوب می شود .

پالیزگیر موفقیت مبارزه با مواد مخدر را نیازمند هماهنگی و همدلی مسوولان دانست و گفت: شیب اعتیاد در دنیا رو به افزایش است و رشد اعتیاد در کشورهای همسایه بیشتر از ایران است، اما وجود حتی یک معتاد هم در کشورمان زیاد است.

وی گفت بعضی از منازل در مناطق شهری و دور افتاده که خیلی ها هنوز ساکن نشده اند محل امنی برای بعضی از افراد سود جو شده و با مبالغ خوبی این مناطق را اجاره می کنند و این مشکوک است و باید پلیس به ان حساس باشد .

پالیزگیر بر تقویت ایست و بازرسی ها، شناسایی اموال قاچاقچیان، تجهیز امکانات حوزه مبارزه با مواد مخدر، مطالبه گری و نظارت در حوزه مبارزه، اجرای طرح های کارشناسی و برنامه های مدون تاکید کرد.

وی بر شناسایی اموال قاچاقچیان و ضربه به بنیان اقتصادی آنان تاکید کرد و توجه به این امر را در حیطه مبارزه با مواد مخدر ضروری برشمرد.

در ادامه جلسه در خصوص پیگیری مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و عملکرد دستگاههای فرهنگی و پیشگیری، بحث و تبادل نظر بعمل آمد و تصمیمات لازم اتخاذ شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار