عضو خبرگان رهبری: کار در آموزش و پرورش عبادت است

تبریز (پانا) - نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کار کردن در آموزش و پرورش عبادت است، گفت: در آموزش و پرورش می توان لحظات را با عبادت سپری کرد.

کد مطلب: ۸۴۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
عضو خبرگان رهبری: کار در آموزش و پرورش عبادت است

آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزاگان به میهن در آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز، اظهار کرد: عبادت فقط روزه گرفتن، نماز خواندن و مکه رفتن نیست بلکه در ۲۴ ساعت شبانه روز، همه کارها و فعالیت هایمان می تواند عبادت باشد.
وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در بین جوانان گفت: ما می بایستی این مسئله را در آموزش و پرورش مطرح کنیم تا جوانان جامعه به این فرهنگ مقدس روی آورند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن تاکید بر لزوم دوری از کارهای بیهوده بیان کرد: در جامعه امروزی جوانان می بایست از کارهایی که به خود و خانواده شان سودی نمی رساند، دوری کنند.

آیت الله هریسی افزود: قرآن بهترین الگوی زنذگی بشریت است و راه و چاه زندگی آدمی در آن نهفته است.

وی بیان کرد: شیطان در صورت وجود انگیزه الهی نمی تواند وارد قلب انسان شود و این انگیزه الهی بازدارنده و کنترل کننده است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن گلایه از کم کاری برخی مسئولان بیان کرد: همه مسئول هستیم و هر چه مقام انسان بالاتر رود مسئولیت وی بالاتر می‌رود، هر کسی که باید قبل از مقصر دانستن دیگران خود را مقصر بداند و خود را اصلاح نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار