مشکلات اصناف پاکدشت در دستور کار مسئولین قرار گرفت

پاکدشت ( پانا)- نشست پیگیری مشکلات اصناف و بازاریان شهرستان پاکدشت با حضور مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۵۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات اصناف پاکدشت در دستور کار مسئولین قرار گرفت

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در اجلاس سالانه اتاق اصناف شهرستان پاکدشت گفت:تمام ظرفیت و امکاناتی که در اختیار ماست باید در خدمت رفاه و آسایش مردم باشد .

وی در ادامه افزود:در زمانی که همه تلاش دنیا برای ایجاد نامیدی و جدا کردن مردم از حمایت نظام اسلامی است بازار یک اهرم کلیدی برای خدمت به مردم و ایجاد رضایت عمومی در جامعه میباشد وآرامشِ در بازار نتیجه مدیریت و درایت صاحبان صنوف و فعالان بازار است که صبورانه شرایط را تحمل می کنند و با تمام توان در خدمت رفاه مردم هستند.

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت:امریکا که جرات جنگ نظامی با مردم ایران را ندارد اکنون با جنگ اقتصادی وارد میدان شده و نظام اسلامی را هدف قرار داده است.

وی در افزود:مردم دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده اند و اکنون همه مسئولان،خصوصا افراد فعال و تاثیر گذار در بازار و به ویژه اصناف باید هوای مردم را داشته باشند.

وی خطاب به بازاریان و کسبه پاکدشت گفت: رعایت حال مردم را در این شرایط سخت اقتصادی بکنید و به آنها جنس با کیفیت و ارزان بفروشید و نسیه هم بدهید.

قمی در ادامه تاکید کرد:این کارشکنی های دشمن یک هیاهو و به فرموده قرآن کریم کف روی آب است که سرانجام محو خواهد شد و آنچه باقی می ماند آب زلال و شفاف است و همه باید تلاش کنیم که این کف را بزدائیم و دشمنان این ملت هم بدانند همانطور که در گذشته تجربه تلخی در مبارزه با مردم ایران داشته اند این بار هم پشیمان خواهند شد.

تورج علیزاده رئیس اتاق اصناف پاکدشت نیز بعنوان آخرین سخنران این نشست بود گفت:18 درصد اشتغالزایی در کشور توسط اصناف انجام می شود و از هر 8 نفر در شهرستان پاکدشت 1نفر صاحب صنف و کاسب است.

وی افزود:11 هزار و پانصد واحد صنفی در قالب 18 اتحادیه مختلف در سطح شهرستان فعالیت می کنند ودر چهار ماه نخست سال جاری از تعداد 5400 واحد صنفی شهرستان در قالب گشت مشترک، بازرسی انجام شد که منجر به صدور 460 مورد برگه گزارش تخلف شد.

شایان ذکر است دراین مراسم جعفری (رئیس جدید اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان پاکدشت) معارفه و از زحمات میرخانی رئیس اسبق این اداره قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار