ملیکا میرحسینی: امیدوارم در جاکارتا طلا بگیرم تا دل کیمیا شاد شود

تهران (پانا) - جانشین کیمیا علیزاده ابراز امیدواری کرد که بتواند جایگزین خوبی برای تنها بانوی مدال آور ایران در المپیک باشد.

کد مطلب: ۸۴۵۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ملیکا میرحسینی: امیدوارم در جاکارتا طلا بگیرم تا دل کیمیا شاد شود

ملیکا میرحسینی تکواندوکار وزن 67- کیلوگرم کشورمان که در فاصله یک‌هفته مانده تا اعزام به بازی‌های آسیایی مسافر این رقابت‌ها شد در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به اینکه کیمیا از ناحیه زانو دچار آسیب شد با صلاحدید کادرفنی من به عنوان نماینده ایران برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شدم؛ هیچکس توقع نداشت کیمیا آسیب ببیند اما متاسفانه این اتفاق افتاد! کیمیا دختر روزهای سخت است و این روزها را تحمل می‌‌کند. امیدوارم بتوانم با کسب مدال دل او را شاد کنم.

وی با اشاره به تمریناتش گفت: پس از بازگشت از تورنمنت کره‌جنوبی من یک هفته از اردو دور بودم و خدا را شکر این موضوع خیلی روی روند کاری من تاثیر نداشت. زمانی که تمرینات را شروع کردم فکر می‌کردم شاید آماده نباشم اما از نظر سرعتی و همچنین قدرتی هیچ مشکلی ندارم و آماده حضور در این رقابت‌ها هستم.

میرحسینی با بیان اینکه نسبت به حریفانش شناخت دارد افزود: بیشتر مبارزات رقبایم را آنالیز کردم و با برنامه برابر آنها مبارزه خواهم کرد؛ کره‌جنوبی، چین، ازبکستان، و اردن از مهمترین آنها هستند که تمام سعی خود را برای شکست آنها به کار خواهم گرفت.

نماینده وزن 67- کیلوگرم کشورمان گفت: برای نخستین بار است که در رقابت‌های مهمی همچون بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌کنم و واقعا دلم می‌خواهد مدالی خوش‌رنگ را به نام خود ثبت نمایم. این فرصتی است که در اختیار من قرار گرفت و امیدوارم با تبدیل این فرصت به مدال طلا بتوانم کیمیا را خوشحال کنم.

وی در پایان گفت: در تکواندو هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما قطعا تیم عملکرد خوبی خواهد داشت. از مردم می‌خواهم برای کاروان ایران و به ویژه تیم تکواندو آرزوی موفقیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار