عصر امروز و برای بررسی مسائل آموزش‌وپرورش استان صورت خواهد گرفت؛

سفر دو روزه وزیر آموزش‌وپرورش به استان خراسان رضوی

تهران (پانا) - عصر امروز و برای بررسی مسائل آموزش‌وپرورش استان، سفر دو روزه وزیر آموزش‌وپرورش به استان خراسان رضوی انجام می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سفر دو روزه وزیر آموزش‌وپرورش به استان خراسان رضوی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش‌وپرورش در سفری دو روزه به استان خراسان رضوی ضمن دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان و فرهنگیان و حضور در گردهمایی مدیران مدارس از جشنواره نوجوان خوارزمی بازدید می‌کند.

وزیر آموزش‌وپرورش در این سفر در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های گناباد،‌ کاشمر و تربیت حیدریه با حضور ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران آموزش‌وپرورش مناطق این شهرها و نیز در نشست مشترک شورای آموزش‌وپرورش و مدیران مناطق آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی در شهر مشهد، با محوریت بررسی کمبود فضاهای آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی شرکت و از نزدیک مسائل و مشکلات آموزش‌وپرورش این استان را با مدیران آموزش‌وپرورش، فرمانداران و ائمه جمعه این استان پیگیری می‌کند.

تقدیر و تجلیل از خیرّین مدرسه‌ساز و دانش‌آموزان دارنده مدال جهانی و کشوری، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش‌وپرورش به استان خراسان رضوی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار