رئیس اداره پشتیبانی آموزش و پرورش البرز: ثبت سفارش کتب مدارس فنی حرفه‌ای و کاردانش سرعت می‌گیرد

کرج (پانا) - رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری جلسه هماهنگی بین کارشناسان فنی حرفه‌ای و کاردانش و پشتیبانی مناطق خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره پشتیبانی آموزش و پرورش البرز: ثبت سفارش کتب مدارس فنی حرفه‌ای و کاردانش سرعت می‌گیرد

علی شیخعلی، رئیس اداره پشتیبانی و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش البرز ضمن قدردانی از مدارس ابتدایی در خصوص میزان مشارکت در ثبت نام و ثبت سفارش کتب دانش آموزان ابتدایی، از مدیران مدارس فنی حرفه ای و کاردانش درخواست کرد که همچون سنوات گذشته نسبت به ثبت سفارش کتب دانش‌آموزان در اولین فرصت اقدام کنند تا دانش‌آموزان این مدارس در ابتدای سال تحصیلی بدون کتاب نباشند.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود در مدارس فنی حرفه ای و کاردانش و با توجه به ثبت نام دانش آموزان این مدارس که در روزهای پایانی انجام می گیرد اشاره کرد و از مدیران این مدارس درخواست کرد که نسبت به ثبت نام و ثبت سفارش کتب دانش آموزان میان پایه در اولین فرصت اقدام کنند.

در ادامه نجفی مسوول کتاب استان در خصوص بخشنامه ارسالی از اداره کل نشر کتب توضیحاتی را اشاره کرد و در خصوص ثبت نام و ثبت کتب دانش آموزان پایه دهم اشاره کرد که پس از ثبت نام دانش آموزان پایه دهم یک هفته جهت ثبت سفارش در سامانه کتاب زمان می برد.

سپس کارشناسان فنی حرفه ای و پشتیبانی مناطق در خصوص مشکلات موجود در ثبت سفارش کتب مواردی را اشاره کردند و در این خصوص راهکارهایی را ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار