سوپرکاپ اروپا؛ رئال مادریدبدون رونالدو جام اول را از دست داد

تهران (پانا) –در دیدار سوپرکاپ فوتبال اسپانیا و در شبی که رئال مادرید پس از سال‌های برای اولین بار بصورت رسمی رونالدو را در لیست خود نمی‌دید، اتلتیکومادرید به پیروزی قاطع رسید.

کد مطلب: ۸۴۵۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سوپرکاپ اروپا؛ رئال مادریدبدون رونالدو جام اول را از دست داد

دیدار سوپرکاپ اروپا بین قهرمان‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا فصل 2018-2017 به میزبانی شهر تالینن استونی برگزار و تکلیف اولین جام اروپایی فصل جدید مشخص شد.

دربی شماره 220 شهر مادرید بین تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در 90 دقیقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید اما با شروع وقت‌های اضافه بازیکنان اتلتیکو با استفاده از اشتباهات وحشتناک مدافعان رئال دروازه کهکشانی‌ها را باز کردند و در نهایت با برد 4 بر 2 از زمین خارج شدند تا اولین دیدار رسمی رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو با شکستی تلخ و سنگین برای رئال مادرید تمام شود.

برای رئال مادرید در این دیدار بنزما (27)، راموس (63 پنالتی) گلزنی کردند و کاستا (1، 79)، سائول (98) و کوکه (104) گلزنان اتلتیکو مادرید بودند.

اتلتیکومادرید با این برد تعداد بردهایش در دربی را به عدد 56 رساند و برای سومین بار در سومین حضور جام قهرمانی سوپرجام را بدست آورد. آنها با این برد به رده چهارم جدول افتخارات پس از بارسلونا، رئال مادرید و میلان صعود کردند. رئال مادرید هم که قبلا 4 بار قهرمان شده بود تعداد عنوان دومی‌اش را به عدد 3 رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار