مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد:

شرکت بیش از 10 هزار آموزگارخوزستانی در طرح خیران آموزشی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت 10 هزار و 332 آموزگار و برگزاری 368 هزار و 641 ساعت کلاس آموزشی در طرح خیران آموزشی خبر داد‌.

کد مطلب: ۸۴۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 10 هزار آموزگارخوزستانی در طرح خیران آموزشی

محمد تقی زاده اظهار کرد: طرح خیران آموزشی هر ساله در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود. در این طرح معلمان علاقمند به امر آموزش بیشتر از ساعات موظف خود برای آموزش دانش آموزان لازم التوجه وقت می گذارند و بدون دریافت هزینه به دانش آموزان آموزش رایگان می دهند.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی 97-96 بیش از 2 هزار آموزشگاه ابتدایی مجری طرح خیران آموزشی بودند و بیش از 153 هزار دانش آموز در این طرح آموزش رایگان دریافت کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: طرح خیران آموزشی با هدف کاهش افت تحصیلی ، تکرار پایه، پیشگیری از ترک تحصیل، افزایش پوشش تحصیلی، مشارکت آموزگاران در تشکیل کلاس های تقویت بنیه علمی دانش آموزان لازم التوجه، بهبود کیفیت تحصیلی این دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم و ارتقای سطح علمی آن ها اجرا شده است.
گفتنی است؛ در سال تحصیلی 96-95 بیش از 2 هزار مدرسه ابتدایی مجری طرح خیرین آموزشی بودند و بیش از 1 هزار آموزگار در این طرح مشارکت داشتند و 148 هزار و 636 دانش آموز ابتدایی، و 400 هزار و 380ساعت آموزش رایگان ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار