بیش از 650 تبعه غیرمجاز خارجی در خاش دستگیر شدند

زاهدان(پانا)- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 650 تبعه خارجی غیرمجاز در این شهرستان توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده اند.

کد مطلب: ۸۴۵۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 650 تبعه غیرمجاز خارجی در خاش دستگیر شدند

محمد احمدی بولاغ در نشست اعضای کارگروه اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان خاش اظهار کرد: 5 واحد صنفی متخلف که از اتباع خارجی غیرمجاز استفاده کرده اند، با تلاش اعضای کارگروه اتباع خاش پلمب شد.

وی ادامه داد: توقیف 18 دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتورسیکلت نیز از اقدامات دیگر کاروه در مبحث مبارزه با قاچاقچیان انسان بوده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان خاش بیان کرد: جمع آوری متکدیان خارجی و ساماندهی کودکان کار که تبعه خارجی هستند نیز در دستور کار دستگاههای مربوطه است .

وی افزود: در سالهای اخیر به مبحث تحصیل فرزندان اتباع خارجی که دارای مجوز اقامتی و تردد مجاز بوده اند کمک شده و در مباحث بیمه ای و اشتغال مورد حمایت قرار گرفته اند.

معاون فرماندار خاش تاکید کرد: ساماندهی نیروهای کار در کوره های آجرپزی و دیگر واحدهای صنفی در کنار صدور مجوز ساخت و ساز از سوی شهرداری باید در جهت حمایت از نیروی کار ایرانی و توجه به مبحث اشتغال و حمایت از تولید داخلی با جدیت دنبال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار