124 تن کالای احتکار شده در زاهدان کشف شد

زاهدان (پانا) - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف124 تن و 898 کیلوگرم کالای احتکار شده در بازرسی از 4 انبار در شهرک کارگاهی زاهدان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
124 تن کالای احتکار شده در زاهدان  کشف شد

سردار محمد قنبری اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کالای اساسی و ارزاق عمومی توسط فردی سود جو در چهار انبار بزرگ در محدوده شهرک کارگاهی شهر زاهدان ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی انبارها و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از اداره تعزیرات حکومتی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در بازرسی از این انبارها 124 تن و 898 کیلوگرم مواد غذایی احتکار شده شامل انواع حبوبات، برنج، شکر و... کشف که 2 تن و 345 کیلوگرم از این کالاها فاسد و تاریخ گذشته است.

وی تصریح کرد: در همین رابطه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در بازرسی از یک کارگاه تولید نبات و آبنبات در حاشیه شهر زاهدان 21 تن و 500 کیلوگرم کالای غیربهداشتی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده در مجموع 15 میلیارد ریال برآورده شده، خاطر نشان کرد: 2 فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار