معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

گردهمایی کارشناسان آموزش پیش دبستانی مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - گردهمایی کارشناسان آموزش پیش دبستانی مناطق 21 گانه شهرستان های تهران با حضورمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۵۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کارشناسان آموزش پیش دبستانی مناطق 21 گانه شهرستان های  استان تهران

محمد احسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی مناطق ، در توسعه کمی و کیفی دوره تحصیلی پیش دبستانی اظهار کرد: کیفیت بخشی به آموزش های پیش دبستانی از طریق تولید محتوای مناسب، برگزاری کلاس های آمادگی یک ماهه، توسعه پیش دبستانی با مشارکت مردم و آموزش مربیان و اولیای نوآموزان از جمله مواردی است که می تواند در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن برشمردن ضرورت و اهمیت آموزش های پیش دبستانی و تاثیر آن در کیفیت یادگیری کودکان و موفقیت آنان در مراحل بعدی زندگی وتحصیل، تاکید کرد: ایجاد فضایی شاد و پر نشاط در مراکز پیش دبستانی بسیار ضروری و مورد توجه باید قرار گیرد.

احسانی با تاکید بر اینکه دوره پیش دبستانی بیش از آنکه دوره ارائه آموزش های سنتی و کلاسیک باشد، دوره ای مبتنی بر رویکرد بازی و تفریح کودکان است، تصریح کرد: نوآموزان پیش دبستانی هر اندازه که با روش هایی چون بازی، نقاشی، نمایش خلاق و کاردستی به صورت غیر مستقیم آموزش ببینند، مسائل و مشکلات یادگیری در آنان حل شده و در دوره های بعدی تحصیلی، موفقیت های بیشتری کسب خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار