کسب 42 رتبه برتر توسط دانش آموزان پسر فارس در جشنواره فرهنگی هنری کشور

شیراز (پانا) - رئیس اداره امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس گفت: در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر برگزیده کشور ، 42 تن از دانش آموزان منتخب فارس موفق به کسب رتبه های اول تا چهارم این جشنواره شدند.

کد مطلب: ۸۴۵۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب 42 رتبه برتر توسط دانش آموزان پسر فارس در جشنواره فرهنگی هنری کشور

جعفر صادقی در مراسم استقبال از دانش آموزان پسر منتخب فارس، اعزامی به سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر سراسر کشور ، گفت: در این دوره از مسابقات ،دانش آموزان در 6 حوزه هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، ادبی و پژوهشی و هنرهای آوایی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان ، همه ساله در چهار مرحله آموزشگاهی ، منطقه ای ، استانی و کشوری برگزار می شود که در سال تحصیلی 97-96 در مجموع بیش از 286 هزار دانش آموز دختر و پسر از سراسر استان فارس ،در سه مقطع تحصیلی و 59 رشته، درمرحله آموزشگاهی این مسابقات شرکت کردند.

رئیس اداره امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: با ارزیابی آثار دانش آموزان در مرحله آموزشگاه، 126 هزار اثر دانش آموزان به مرحله منطقه ای راه یافت که پس از ارزیابی آثار ارسالی ، 45 هزار اثر به صورت انفرادی و گروهی به مرحله استانی راه یافتند.

وی گفت: در مرحله کشوری نیز حدود 320 اثر به عنوان آثار منتخب استانی برای بازبینی ارسال شد که پس از بازبینی و داوری این آثار 130 اثر گروهی و انفرادی برای داوری مرحله حضوری دعوت شدند.

صادقی همچنین گفت: سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر سراسر کشور از 18 تا 22مرداد ماه به میزبانی اداره کل شهرستان های تهران ،در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد که از استان فارس 45 دانش آموز حضور داشتند.

وی با اشاره به درخشش دانش آموزان پسر در این مرحله از جشنواره ،گفت: در این جشنواره 25 تن از دانش آموز استان فارس به صورت انفرادی و گروهی موفق به کسب رتبه اول ، 6 دانش آموز رتبه دوم ، 4 دانش آموز رتبه سوم و 7 دانش آموز نیز رتبه چهارم را به دست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار