هنر نقاشی خط هنرمند فرهنگی شیراز

شیراز (پانا) - نمایشگاهی از آثار استاد علیرضا کریم پور، فرهنگی هنرمند شاغل در ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز از امروز به مدت دو هفته در نگارخانه ی ایمان و اندیشه ی اداره کل آموزش و پرورش فارس شروع به کار کرد .

کد مطلب: ۸۴۵۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
هنر نقاشی خط هنرمند فرهنگی شیراز

در این نمایشگاه تعداد 25 اثر برجشته از این استاد معروف شیرازی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.استاد کریم پور شیرازی که 35 سال سابقه فعالیت هنری دارد ،19 سال به عنوان هنرآموز درهنرستان ها فعالیت کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی فارس نیزدر حاشیه ی این مراسم گفت: از شروع به کار این نگارخانه تاکنون 22 نمایشگاه در رشته های مختلف صنایع دستی و هنرهای تجسمی برگزار شده است.

محمد نظری گفت:فرهنگیان و دانش آموزان استقبال خوبی برای نمایش آثار خود در این نمایشگاه داشته اند به گونه ای که برای ماه های آینده برنامه ریزی نمایشگاه ها در محل این نگارخانه به صورت کامل صورت گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: هنرمندان برجسته ای در خانواده ی آموزش و پرورش فارس حضور دارند که این نگارخانه می تواند محل مناسبی برای معرفی این گونه افراد به جامعه باشد.

نظری گفت: مدارس ، کانون ها و هنرمندان می توانند از طریق تماس با اداره فرهنگی هنری اداره کل نسبت به برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی در این نگارخانه اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار