با شرکت ۱۲۰ دانش‌آموز خواهر بسیجی؛

اردوی طرح یاوران ولایت در اردبیل آغاز شد

اردبیل (پانا) - اردوی طرح یاوران ولایت با حضور مسئولان استانی، فرماندهان سپاه و بسیج استان و با شرکت 120 دانش‌آموز خواهر بسیجی در اردوگاه مقدس اردبیلی آغاز شد.

کد مطلب: ۸۴۵۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوی طرح یاوران ولایت در اردبیل آغاز شد

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل در آیین افتتاحیه این اردو اظهار داشت: اردوی طرح یاوران ولایت برای چندین سال پیاپی به عنوان یکی از طرح‌های موثر و مهم همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود که مهم ترین هدف ما تربیت نیروهای بسیجی و متدین است .

ایرج نقی‌پور با اشاره به این که تاثیرگذاری اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع هدف اصلی ما است گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم با افزایش بصیرت و آگاهی در بین دانش‌آموزان آنان را برای مقابله با تهاجمات فرهنگی آماده کنیم و با ارتقای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و ورزشی جامعه را به سمت پیشرفت و آبادانی ببریم .

وی تصریح کرد: خوشبختانه از برگزاری این اردوها دستاوردهای بسیار خوبی را شاهد بودیم که از جمله شاخص‌ترین آنان می‌توان به آموزش و تربیت نیروی انسانی متعهد، آگاه ، بابصیرت و ولایتمدار و انقلابی اشاره کرد که در جامعه حضوری فعال دارند و ما به داشتن چنین سرمایه‌های ارزشمندی افتخار می‌کنیم .

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بیان کرد: این برنامه با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان و سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مدت چهار روز در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم با بیان این که اردوهای طرح یاوران ولایت محقق کننده سند تحول بنیادین است بیان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای پرورش قدرت فکری و ارتقای حوزه فرهنگی در استان استفاده می‌کنیم و برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند تعاملات همه‌جانبه با دستگاه‌های فرهنگی هستیم .

احمد ناصری با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین اهداف سند تحول بنیادین مسئله تعلیم و تربیت آموزش و پرورش است تصریح کرد: خوشبختانه برگزاری اردوهای یاوران ولایت در تربیت جوانان نخبه و فعال در استان نقش بسیار مهمی دارد و ما در این اردو به دنبال تقویت علم و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان هستیم .

وی بیان کرد: در عصری که هجمه‌های فرهنگی مهم‌ترین هدف دشمنان است برپایی این اردوها به عنوان پیشگام در امر آماده‌سازی دانش‌آموزان در مقابل نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است که امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد تقویت دانش و بینش در بین سرنوشت‌سازان آینده باشیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: این اردو به مدت هشت روز با شرکت خواهران و برادران بسیجی پایه دهم و یازدهم در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار