الهه شیدایی: هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم نماینده ایران در بازی‌های آسیایی شوم

تهران (پانا) - تکواندوکار وزن 53- کیلوگرم ایران از کره جنوبی و ازبکستان بعنوان رقبای اصلی‌اش در بازی‌های آسیایی نام برد.

کد مطلب: ۸۴۵۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
الهه شیدایی: هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم نماینده ایران در بازی‌های آسیایی شوم

الهه شیدایی نماینده وزن 53- کیلوگرم کشورمان نخستین حضور خود در میدانی رسمی را در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی تجربه می‌کند؛ الهه که در اولین روز رقابت‌های کیوروگی در این میدان به مصاف رقبای خود می‌رود در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از خردادماه روزانه دو نوبت تمرین فنی و بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و با تدبیری که کادرفنی برای تمرینات ما در نظر گرفته بودند خدا را شکر آمادگی خوبی کسب کردیم.

وی افزود: این نخستین اعزام من به یک رویداد رسمی است و پیش از این نیز تنها در تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی حضور پیدا کردم اما بازی‌های آسیایی شرایط بسیار متفاوتی دارد و باید با آمادگی ذهنی بیشتری در میدان مبارزه به مصاف رقبایم بروم. همیشه خود را در جایگاهی می‌دیدم که بتوانم به عضویت تیم‌ملی در بیایم اما هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم به عنوان نماینده ایران در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم؛ واقعا خوشحالم که کادرفنی به من اعتماد کرده و این مسئولیت بزرگ را در میان مدعیان قاره کهن به من واگذار کردند؛ من تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

نماینده وزن 53- کیلوگرم کشورمان در خصوص مهمترین حریفانش در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: نسبت به آنها شناختی نسبی دارم، بیشتر کسانی که در تورنمنت کره‌جنوبی حضور داشتند در این مسابقات نیز هستند. من فیلم مبارزاتشان را می‌دیدم و آنالیز می‌کردم؛ کره‌جنوبی و ازبکستان از رقبای خوب من هستند.

وی با اشاره به مصدومیت علیزاده گفت: کیمیا در مدت زمان کوتاهی که به اعزام مانده بود دچار آسیب شد و حضور در این رقابت‌ها را از دست داد؛ پس از این اتفاق همه اعضای تیم از نظر روحی بهم ریختند اما تلاشمان را کردیم تا بتوانیم با مدالی که در این رویداد کسب می‌کنیم دل او را شاد نماییم.

شیدایی در پایان گفت: همه بچه‌ها توانایی کسب مدال را دارند؛ از مردم می‌خواهم برای تیم تکواندو ایران دعا کنند تا بهترین نتیجه را در این مسابقات رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار