برای حضور در بازی‌های آسیایی؛ تیم ملی تنیس ایران راهی اندونزی شد

تهران (پانا) - تیم های ملی تنیس کشورمان با بدرقه مسئولان راهی پالمبانگ اندونزی شدند. ‌

کد مطلب: ۸۴۵۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برای حضور در بازی‌های آسیایی؛ تیم ملی تنیس ایران راهی اندونزی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، بازی های آسیایی از ۲۷ مرداد ماه لغایت ۱۱ شهریور ماه سال جاری به میزبانی جاکارتا اندونزی برگزار می شود و نمایندگان کشورمان نیز در بخش آقایان و بانوان به مصاف حریفان خود می روند.

در حالی تیم های ملی کشورمان بامداد امروز راهی محل برگزاری مسابقات شدند که مسئولان فدراسیون تنیس کشورمان در مراسمی ملی پوشان را بدرقه کردند.

در این مراسم مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ، کامیار کیمیایی دبیر ، فیروز افخمی رئیس کمیته پیشکسوتان ، فرشاد صفتی رئیس کمیته تیم های ملی ، عباس خیلتاش مدیر فنی تیم های ملی بانوان ، ماشاالله جمالی خزانه دار فدراسیون ، محمود انتظاری دبیر هیات تنیس استان تهران ، مهدی افسری مدیر روابط عمومی ، سرمربیان و بازیکنان اعزامی به این بازیها حضور داشتند.

همچنین در حاشیه برگزاری این مراسم از شاهین خالدان و سینا مقیمی به دلیل درخشش در رقابت های بین المللی فیوچرز و جوانان با اهداء جوایز نقدی تقدیر شد.

در این دوره از رقابت ها و در بخش آقایان شاهین خالدان ، امیر حسین بادی و محمد بهروز کارگران با هدایت سعید احمدوند و در بخش بانوان غزل پاک باطن ، صدف صادق وزیری و شهرزاد بانی سعید با هدایت فرناز فصیحی حضور دارند.

تیم های ملی تنیس کشورمان از 28 مرداد ماه لغایت یکم شهریور ماه به مصاف حریفان خود می روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار