طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

عباسعلی ارجمندی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان شد

زاهدان (پانا) - عباسعلی ارجمندی با حکم مدیر کل آموزش و پرورش استان به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان منصوب شد.

کد مطلب: ۸۴۵۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
عباسعلی ارجمندی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  شد

علیرضا نخعی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش و تاثیرگذاری آموزش و پرورش در جامعه اظهار داشت: یکی از مهمترین مدیریت ها در جامعه مدیریت مدرسه و به طبع آن مدیر آموزش و پرورش و مسولیت در اداره کل و به ویژه معاون پشتیبانی است.

نخعی با قدردانی از زحمات مخلصانه و صادقانه معاونین پیشین پشتیبانی اداره کل گفت: ارائه طرح ها و برنامه های لازم متناسب با شرایط محلی و منطقه ای جهت تامین نیازهای آموزش وپرورش استان و ارتقاء کیفی و کمی فعالیت ها، ضروری است.

علیرضا نخعی با تاکید بر تشکیل اتاق فکر درحوزه ستادی و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه تفکر، نوآوری پویایی و ایده پردازی منجربه تحقق اهداف سند تحول بنیادین می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مدیریت زمان، خلق منابع مالی، بهبود مدیریت منابع انسانی ،همکاری و تعامل با خانواده ها وسایر ارگانها را از جمله رسالتهای معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی عنوان کرد .

وی تصریح کرد: برای کسب موفقیت در عرصه های آموزشی، مالی وفرهنگی وتربیتی همدلی وهمکاری مجموعه همکاران اداره و مدیران مدارس لازم است.

نخعی ادامه داد: در نظام تعلیم و تربیت خدمت به دانش آموزان و فرهنگیان در هر جایگاهی باعث افتخار است.

در پایان این جلسه از زحمات محمد سنجرانی قدردانی و عباسعلی ارجمندی به عنوانمعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان معرفی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار