صبا؛ میزبان نمایشگاه پنجمین «جشنواره بین‌المللی عکس خیام» می شود

تهران (پانا) - پنجمین «جشنواره بین المللی عکس خیام» طی آیین ویژه ای در فرهنگستان هنر و موسسه فرهنگی هنری صبا گشایش خواهد یافت.

کد مطلب: ۸۴۵۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
صبا؛ میزبان نمایشگاه پنجمین «جشنواره بین‌المللی عکس خیام» می شود

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر،این جشنواره که با حضور و مشارکت هنرمندانی از 68 کشور جهان برگزار می شود عصر روز جمعه 26 مرداد از ساعت 13/30 با یک کارگاه آموزشی عکاسی توسط دکتر رها بیلر از ترکیه و علی سامعی و سپس، مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز برگزیدگان از ساعت 17 در محل تالار ایران- فرهنگستان هنر- در حضور همه علاقمندان و اهالی هنر، آغاز به کار خواهد کرد.
پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران: «کلوپ عکس فوکوس» - وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» - برگزار می شود.

در پنجمین دوره جشنواره، 18 هزار عکس از هنرمندان 68 کشور جهان به دبیرخانه ارسال گردید که از میان آنها توسط داوران تعدادی انتخاب و به نمایشگاه راه یافته است.

نمایشگاه آثار برتر از 26 مرداد تا 1 شهریور 97 از ساعت 10تا 18 برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

علاقمندان جهت حضور در افتتاحیه و بازدید از نمایشگاه می توانند به: خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، فرهنگستان هنر، مراجعه فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار