با کمک خیران البرزی جشن ازدواج ۱۱۰ مددجوی نوعروس برگزار شد

کرج (پانا) - جشن ازدواج ۱۱۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد البرز با حضور خانواده‌های زوج‌های جوان و جمعی از خیران و مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۵۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
با کمک خیران البرزی  جشن ازدواج ۱۱۰ مددجوی نوعروس برگزار شد

محمّد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به سهم پنجاه‌درصدی کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان از صدقات پرداختی البرزی‌ها، گفت: برای به خانه بخت رفتن مددجویان نوعروس شرکت‌کننده درجشن ازدواج ۱۱۰ زوج جوان البرزی مبلغ یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان اختصاص‌یافته است که از این رقم ۷۱۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۴۴۰ میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات قرص‌الحسنه است پرداخت می‌شود.

محمّدی‌فرد بابیان اینکه هزینه‌های خرید اقلام جهیزیه گران است و برای تأمین جهیزیه نوعروسان مددجو به کمک خیّران نیازمندیم گفت: کمک پرداختی بابت تأمین هزینه جهیزیه نوعروسان حاضر در این جشن شامل شش میلیون و پانصد هزارتومان کمک بلاعوض و چهل میلیون ریال وام قرض‌الحسنه است.

وی افزود: برای برگزاری این مراسم و کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان، خیریه امام رضا علیه السّلام، صندوق قرض‌الحسنه ولیعصر (عج) نیز مشارکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه کمک به امر مقدّس ازدواج در بین جامعه هدف این نهاد ازجمله برنامه‌های حمایتی کمیته امداد است افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و آموزش‌های کوتاه مدت درزمینهٔ اخلاق خانواده، بهداشت و احکام دینی به نوعروسان تحت حمایت ازجمله برنامه‌های کمیته امداد به منظور آمادگی نوعروسان برای آغاز زندگی مشترک است.

وی گفت: برای رفع نیازهای مددجویان، همه‌ساله جدول سهم بندی صدقات جهت هزینه کرد در زمینه‌های مسکن، درمان، جهیزیه، وام کارگشایی، کمک‌های معیشتی، تحصیل دانشجویان و دانش آموزان تهیه و مطابق آن خدمت‌رسانی می‌شود.

گفتنی است در این جشن فرماندار ساوجبلاغ، نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان و جمعی از خیّران حضور داشتند و در پایان جشن نیز حجت‌الاسلام محمّدی امام جمعه چهارباغ خطبه عقد یکی از زوج‌های جوان را در حضور سایر مهمانان جاری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار