فرماندار نظرآباد تاکید کرد: لزوم توجه ویژه به نیازهای تولیدکنندگان اقتصادی

نظرآباد (پانا) - فرماندار نظرآباد گفت: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی که اشتغالزایی را نیز در پی خواهد داشت، به مشکلات و نیازهای صنعتگران و کشاورزان در شهرستان نظرآباد در عرصه تولید بیش از پیش توجه خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۵۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار نظرآباد تاکید کرد: لزوم توجه ویژه به نیازهای تولیدکنندگان اقتصادی

محمدرضا فلاح نژاد با اشاره به لزوم توجه اکید به نیازهای تولیدکنندگان بیان کرد: باید از تولیدکنندگان حداکثر حمایت صورت گیرد تا هیچ سرمایه گذاری دغدغه دریافت تسهیلات و چگونگی تولید نداشته نباشد.

وی افزود: هر مسئول شهرستان موظف است در حیطه اختیارات خود بتواند در رفع موانع تولید مثمر ثمر باشد چراکه سهولت در تولید و حمایت از کالای ملی صرفا به برگزاری جلسه نیست بلکه باید بتوان مصوبات جلسه را به درستی اجرا و عملیاتی نمود.

فرماندار نظرآباد در ادامه تاکید کرد: در راستای تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری و نیاز فعلی کشورمان جهت توسعه و خودکفایی برآن شدیم تا اقداماتمان در حمایت از کالای داخلی بیش از پیش رونق بگیرد که در همین راستا مقرر شد سه شنبه هرهفته ساعت 9 تا 10:30 صبح مختص کلیه تولیدکنندگان اعم از صنعتگران، کشاورزان، دامداران و...باشد تا موانع و مشکلات آنان به دقت بررسی و پیگیری شود.

فلاح نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین از ساعت 11 تا 13 سه شنبه هر هفته نیز ملاقات عمومی با مردم شریف شهرستان در خصوص رسیدگی به مشکلاتشان و تسهیل در پیچ و خم های اداری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار