برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی در شهریور ماه

تبریز (پانا)- دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی و رئیس انجمن نمایش آذربایجان شرقی از برگزاری این جشنواره از یازدهم تا چهاردهم شهریورماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی‌امین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی در شهریور ماه

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بابک نهرین گفت: سی‌امین جشنواره تئاتر استانی در راستای سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری به منظور کشف استعدادهای خلاق در سال حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود.

وی، ایجاد بستری مناسب جهت رشد، هدایت و حمایت از گروه‌های تئاتری با زمینه‌سازی برای جذب بیشتر مخاطب و اشاعه هنر نمایش و آگاهی افراد جامعه با زبان شیوا و بلیغ نمایش به عنوان شاخص‌ترین زبان عواطف و احساسات و اندیشه‌ها در جهت رشد و شکوفایی هنر ماندگارتئاتر را از دیگر دلایل برگزاری جشنواره یاد شده برشمرد.

نهرین، با اشاره به اینکه آثار برتر این جشنواره به دبیرخانه جشنواره فجر معرفی می‌شوند،‌ گفت:‌ متون اورجینال و متون محلی یا برگرفته شده از ادبیات ملی و فرهنگ و سنن و آداب و رسوم بومی آذربایجانی، توسعه فرهنگ اقامه نماز، حمایت از کالای ایرانی، حجاب وعفاف، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و نیز توجه به مضامین اجتماعی، فرهنگی و انسانی از اولویت انتخاب در این جشنواره برخوردار است.

رئیس انجمن نمایش استان، زمان ارزیابی و بازبینی نهائی آثار را هفته اول شهریورماه ٩٧ و زمان برگزاری جشنواره را یازدهم تا چهاردهم شهریور عنوان کرد.

سی‌امین جشنواره تئاتر آذربایجان‌شرقی توسط انجمن هنرهای نمایشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار