فرماندار نظرآباد: بانوان در جامعه نقش اساسی دارند

کرج (پانا)- فرماندار نظرآباد در مسابقه پیاده روی سه کیلومتری ویژه بانوان در روستای ابراهیم بیگی با اشاره به نقش اساسی بانوان گفت: ورزش همگانی به عنوان یک فعالیت اجتماعی یکی از نیازهای مشترک شهروندان و از حقوق شهروندی است که ارتباط تنگاتنگی با سلامت افراد دارد.

کد مطلب: ۸۴۵۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار نظرآباد: بانوان در جامعه نقش اساسی دارند

محمدرضا فلاح نژاد در مسابقه پیاده روی سه کیلومتری ویژه بانوان در روستای ابراهیم بیگی با اشاره به نقش اساسی بانوان در جامعه اظهار کرد: بانوان نقشی اساسی در جامعه را به عهده دارند که ما نیز به نوبه خود از توانمندی های زنان در مدیریت برخی ادارات، شوراهای اسلامی شهر وروستا ،دهیار بانو و جمعی از متخصصان روانشناسی و جامعه شناسی در شهرستان استفاده نموده ایم.

وی در ادامه در خصوص اهمیت ورزش همگانی بیان کرد: ورزش همگانی به عنوان یک فعالیت اجتماعی یکی از نیازهای مشترک شهروندان و از حقوق شهروندی است که ارتباط تنگاتنگی با سلامت افراد داشته و در کنترل شیوع رفتارهای نابهنجار اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده بسیار موثر است.

فرماندار نظرآباد افزود: قطعا این مهم بدون مشارکت شهروندان و بهره مندی از ظرفیت گروه های داوطلب و خودجوش مردمی اثر بخش نخواهد بود.

فلاح نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: از هیئت دوومیدانی استان، اداره ورزش وجوانان و هیئت همگانی شهرستان و شورای اسلامی و دهیار ابراهیم بیگی برای برگزاری این همایش تشکر میکنم و به شهروندان عزیز این نوید را می دهم که طبق هماهنگی های انجام شده طی ماه های اخیر، در آینده ای نه چندان دور شاهد برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستانی با پخش در شبکه سیما خواهیم بود که از کلیه عزیزان نیز جهت حضور در همایش نامبرده دعوت بعمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار