مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

کسب 4 مدال برتر مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا توسط دانش آموزان خوزستانی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب 3 مدال طلا و 1 مدال نقره در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا توسط دانش آموزان خوزستانی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب 4 مدال برتر مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا توسط دانش آموزان خوزستانی

محمد تقی زاده اظهار کرد: نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نونهالان آسیا 12 مرداد ماه با حضور 10 کشور در سالن مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 4 دانش آموز خوزستانی در تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور، گفت: در این رقابت‌ها به ترتیب در اوزان 45 کیلوگرم و 52 کیلوگرم علی حاجی وند و سعید اسماعیلی موفق به کسب مدال طلا شدند. همچنین حجت رضایی در وزن ۶2 کیلوگرم موفق به کسب گردن آویز طلا شد.

تقی زاده در ادامه با اشاره به کسب 1 مدال نقره توسط دانش آموز فرنگی کار خوزستانی، گفت: در وزن 68 کیلوگرم علیرضا ظهیر شاه آبادی توانست مدال نقره این دوره از رقابت ها را به دست آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان این دانش آموزان، اظهار کرد: دانش آموزان خوزستانی از استعداد و توانایی فراوانی در حوزه ورزش قهرمانی برخوردار هستند که با حمایت از آنها شاهد موفقیت های روزافزون فرزندان خوزستان در عرصه ورزش جهانی خواهیم بود.

گفتنی است؛ تیم های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان ایران با کسب 12 مدال طلا، 1 مدال نقره و 7 مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار