بازدید فرماندار نظرآباد از روند فعالیت های عمرانی جهت نوسازی و بازگشایی مجدد سالن ورزشی شهدای علی آباد نظرآباد

نظرآباد (پانا)- فرماندار شهرستان نظرآباد از روند فعالیت های عمرانی جهت نوسازی و بازگشایی مجدد سالن ورزشی شهدای علی آباد که حدود 3 سال بلااستفاده مانده بود بازدید نمود.

کد مطلب: ۸۴۵۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار نظرآباد از روند فعالیت های عمرانی جهت نوسازی و بازگشایی مجدد سالن ورزشی شهدای علی آباد نظرآباد

محمدرضا فلاح نژاد با اشاره به اهمیت بودجه های ورزشی که رابطه مستقیم با سلامت افراد جامعه و جلوگیری از بروز و افزایش آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد و... دارد اظهار کرد: همواره باید به بودجه های فرهنگی و ورزشی در هر شهر و شهرستانی توجه اکید شود چراکه رونق ورزش در هر جامعه ای ارتباط مستقیم با کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی افزود: احداث ورزشگاه و نوسازی امکانات ورزشی در شهرک آزادگان، صالح آباد، شهرک فرهنگیان و علی آباد و... به جهت جمعیت بالایی که دارند از جمله اصلی ترین برنامه های ما می باشد.

فلاح نژاد در خصوص نوسازی و بازگشایی دوباره سالن ورزشی شهدای دولت عنوان کرد: این سالن بمدت 3سال معارض داشت که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده رفع معارض شد و در آینده ای نه چندان دور شاهد بازگشایی و رونق دوباره سالن نامبرده خواهیم بود که در اختیار تمام ورزش کاران و ورزش دوستان قرار خواهد گرفت.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جهت تکمیل پروژه های ورزشی در شهرستان نظرآباد نیز اعتباری بالغ بر 2میلیارد و صد و شصت میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی امسال پیش بینی شده که امید است بطور کامل جذب گردد.

شایان ذکر است اقداماتی که در حال حاضر به همت اداره ورزش و جوانان و با نظارت فرمانداری در حال انجام است شامل تعویض کفپوش، نوسازی و نصب لامپ های کم مصرف، تعمیرات در موتورخانه، تعویض پنجره های سقفی و.... می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار