لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود دینامو زاگرب با غیبت ادامه‌دار مدافع پرسپولیس

تهران (پانا) –در ادامه دیدارهای مرحله سوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا دیناموزاگرب بدون صادق محرمی جشن صعود گرفت.

کد مطلب: ۸۴۵۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود دینامو زاگرب با غیبت ادامه‌دار مدافع پرسپولیس

شب اول از دور برگشت مرحله سوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا با 4 بازی دنبال شد.

دینامو زاگرب در دیدار با آستانه قزاقستان به پیروزی یک بر صفر رسید. صادق محرمی مدافع ایرانی دیناموزاگرب در این بازی سکونشین بود.

برای دینامو زاگرب در این دیدار گاورانوویچ (74) گلزنی کرد.

بازی رفت دو تیم با برد 2 بر صفر دینامو تمام شده بود و با این نتیجه تیم دینامو زاگرب توانست جواز حضور در پلی‌آف را بدست آورد. آنها در این مرحله با یانگ بویز سوئیس روبرو خواهند شد. آستانه هم در مرحله پلی آف لیگ اروپا به مصاف برنده بازی هاپوئل اسرائیل و آپوئل قبرس می‌رود.

در دیگر بازی‎‌های همزمان، آ.اک.آتن مقابل سلتیک گلاسکو به پیروزی 2 بر یک رسید.

دیدار رفت دو تیم با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده بود و با این نتیجه آ.اک.آتن توانست به مرحله پلی آف برسد، آنها در این مرحله با برنده بازی مالمو سوئد و ویدی مجارستان دیدار می‌کنند. سلتیک گلاسکو هم با شکست در این مرحله راهی دور پلی آف لیگ اروپا شد، برنده بازی اسپارتاکس لتونی و سودوا لیتوانی رقیب این تیم خواهد بود.

فنرباغچه در جدال با بنفیکا یا تساوی یک بر یک متوقف شد.

بازی رفت را بنفیکا با یک گل برده بود و با این نتیجه بنفیکا توانست جواز حضور در مرحله پلی‌آف را بدست آورد. این تیم در پلی‌آف با برنده بازی پائوک و اسپارتاک روبرو خواهد شد. فنرباغچه هم به مرحله گروهی لیگ اروپا راه یافت.

ویدی مجارستان مقابل مالمو سوئد به تساوی بدون گل رضایت داد. بهرنگ صفری مدافع ایرانی مالمو در این بازی به علت مصدومیت غایب بود.

در دیدار رفت کار دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود، با این نتیجه ویدی به مرحله پلی‌آف رسید، آنها در این مرحله با برنده بازی سلتیک و آ.اک.آتن دیدار می‌کنند. مالمو هم به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا رفت تا با برنده بازی نیو ساینتر ولز و میدتیلند دانمارک روبرو شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار