برای تسهیل شرایط علمی پذیرش صورت می‌گیرد

افزایش ظرفیت کلاس‌های مدارس شاهد آذربایجان شرقی

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خواستار زمینه سازی برای رشد کیفیت آموزشی و مدیریت شرایط علمی لحاظ شده در آئین نامه مدارس شاهد شد.

کد مطلب: ۸۴۵۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ظرفیت کلاس‌های مدارس شاهد آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی با تجلیل از وضعیت آموزشی مدارس شاهد و برتری رتبه مدارس شاهد استان در سطح کشور خواستار زمینه سازی برای رشد کیفیت آموزشی و مدیریت شرایط علمی لحاظ شده در آئین نامه ها شد.

وی با اشاره به حجم زیاد مراجعاتی که بخاطر محروم شدن برخی از دانش آموزان مدارس شاهد از ادامه تحصیل در این مدارس شده ، دستور داد تا شرایط علمی مقرر شده تسهیل شود و متعاقبا در رشد آموزش و پرورش متوازن دانش آموزان مدارس شاهد تلاش های مضاعفی صورت گیرد.

پاشایی با رای گیری از اعضاء ستاد شاهد شرایط صلاحیت علمی از جمله شرط معدل و نمرات درسی را تعدیل نمود و خواستار افزایش ظرفیت کلاس های مدارس شاهد از 30 نفر به 35 نفر شد.

وی تاکید کرد: تا جایی که ممکن است دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شاهد از ادامه تحصیل محروم نشوند.

در ادامه قاسم صمدیان با اشاره به وضعیت موجود کشور و برخی فضاسازی های معاندین گفت: فلسفه ایجاد مدارس شاهد ، خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگران استان می باشد.

رئیس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از این رویکرد علمی و مشکل گشای پاشایی که بسیاری از دغدغه های دانش آموزان و اولیای مدارس شاهد را رفع نموده تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار