خبرنگار باید با مردم و زبان گویای همه ی مردم باشد

کاشمر(پانا): در نشست خبری که با حضور نماینده کاشمر و مدیر آموزش و پرورش و خبرنگاران پانا برگزار شد، خبرنگاران پانا برای سوالات خود جوابهای منطقی دریافت کردند.

کد مطلب: ۸۴۵۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار باید با مردم و زبان گویای همه ی مردم باشد

بنیادی، نماینده کاشمر در این نشست خبری خطاب به خبرنگاران پانا گفت: شما باید بعضی شاخص ها و توانمندی های خود را افزایش و تاریخ شهر خود را مطالعه کنید ، تابا تسلط کامل بتوانید جواب اکثر سئوالاتی که در ذهنتان شکل میگیرد، پیدا کنید.

در ادامه با بیان اینکه خبر نگارباید همیشه با مردم و زبان گویای همه مردم باشد گفت: با رعایت ادب و نزاکت سعی کنید اخبار را منتقل و مسائل را همراه با نکات انتقادی و نکات پیشنهادی ارائه دهید و همیشه طرفدار حق و حقیقت باشید.

بنیادی بابیان اینکه خبرنگار باید زندگی بزرگان و آدم های موفق را مطالعه کند، اولین اولویت یک خبرنگار را کل مردم دانست و گفت:باید چیزهایی که پیگیری میکنید و مسائلی که مطرح میکنید به نحوی باشد که همه افراد را به نوعی تحت تاثیر قرار دهید.

در ادامه ایشان سوالات خبرنگاران را به دوبخش ملی و منطقه ای تقسیم و ضمن توضیح مختصری از وظایف یک نماینده در مجلس به سئوالاتی که در حوزه نمایندگی خود بود پاسخ داد.

وی در پاسخ به چه طرحهایی در زمینه آموزش و پرورش انجام شده ؟گفت:اخیرا طرح به کارگیری بیش از ۱۷۰۰۰ از کسانی که در چندین سال در نهضت سواد آموزی فعالیت داشتند تعیین تکلیف شدندومصوب شد که با ساز و کار مخصوص در آموزش و پرورش مشغول به کار باشند.

ایشان شروع به کار دستگاه M.R.I را همزمان با هفته ی دولت دانست و گفت:دستگاه ام آر آی به شهرهایی تعلق می گیرد که یک میلیون نفر جمعیت داشته باشد، ولی با وجود اینکه شهرستان کاشمر حدود ۱۷۰۰۰۰ نفر جمعیت بیشتر ندارد با پیگیری های زیاد توانستیم در فروردین ۹۷این دستگاه را وارد شهرستان کنیم که درحال حاضر نصب شده و نیرو ها در حال انجام آموزش های لازم جهت ارائه ی خدمات به مردم عزیز هستند.

وی در بحث آموزش و پرورش ضمن تشکر از دکتر طاهریان، مدیریت آموزش وپرورش کاشمر ،معاونان و همکارانشان گفت:در صدد این هستیم که شاخص مدارس فرسوده را کاهش دهیم.
در ادامه افزود هر چند هیچ دولتی نخواهد توانست طی یک یا دو سال همه ی مدارس فرسوده را باز سازی کند ولی ما تلاش کرده ایم و برنامه ریزی کرده ایم همان طور که در سال ۹۶حدود ۶مدرسه فرسوده را بازسازی کردیم برای سال ۹۷ بازسازی ۵ مدرسه فرسوده را در برنامه ی کاری خود قرار داده ایم .

بنیادی هدف از بردن امکانات به روستاها را تثبیت روستا نشینان در روستا دانست و گفت: ما نمی خواهیم روستا را تبدیل به شهر کنیم چون روستا به عنوان منبع تولید ثروت یک کشور و تامین کننده نیازهای شهر نشینان است .ولی باید امکانات اولیه حتما در روستا وجود داشته باشد تا خواهران و برادران ما احساس کمبود نداشته باشند و برای گذران زندگی مجبور به ترک روستا نشوند.

گفتنی است در پایان این نشست خبری سی دی پاورپونت حاوی گزیده فعالیت های دکتر بنیادی که توسط خبرنگار پانا ، اکبریان تهیه شده بود تقدیم ایشان شد و این از خبرنگار توسط دکتر بنیادی تجلیل به عمل آمد.سپس خبرنگاران با نماینده خود عکس یادگاری گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار