سی و پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر در مقطع ابتدایی به کار خود پایان داد

تبریز (پانا) - سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در شهر تبریز، با شناخت تیم‌های برتر رشته‌های توپی شرکت‌کننده به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۴۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سی و پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر در مقطع ابتدایی به کار خود پایان داد

در روز پایانی سی و پنجمین دوره مسابقات توپی دانش‌آموزان پسر ابتدایی، تیم‌های تهران، اصفهان و گلستان به ترتیب در رشته‌های فوتسال، بسکتبال و والیبال عناوین قهرمانی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر ابتدایی سراسر کشور را به خود اختصاص دادند.

رشته بسکتبال

مسابقات بسکتبال با شرکت 24تیم از استان های سراسر کشور در 8 گروه برگزار شد و پس از انجام بازی های مقدماتی 16 تیم به مرحله بعدی راه یافته و در پایان تیم های اصفهان، هرمزگان، شهر تهران و گلستان به ترتیب مقام های اول تا چهارم مسابقات را کسب کردند.

فینال مسابقات بسکتبال در سالن ورزشی علوم پزشکی تبریز با قهرمانی استان اصفهان به پایان رسید.

رشته والیبال

مسابقات والیبال با شرکت 27تیم از استان های سراسر کشور در 8 گروه برگزار شد و پس از انجام بازی های مقدماتی 16 تیم به مرحله بعدی راه یافته و در پایان تیم های گلستان ،مرکزی،خراسان رضوی و آذر بایجان غربی به ترتیب مقام های اول تا چهارم مسابقات را کسب کردند.

فینال مسابقات والیبال در سالن ورزشی امام خمینی(ره) تبریز با قهرمانی استان گلستان به پایان رسید.

رشته فوتسال

مسابقات فوتسال با شرکت 26 تیم از 26استان در 8 گروه برگزار شد و پس از انجام بازی های مقدماتی 16 تیم به مرحله بعدی راه یافته و در پایان تیم های تهران، لرستان،خراسان رضوی و شهرستانهای تهران به ترتیب مقام های اول تا چهارم مسابقات را کسب کردند.

فینال مسابقات فوتسال در سالن ورزشی شهدای دانشگاه تبریز با قهرمانی شهر تهران به پایان رسید.

رشته هندبال

تیم های استان اصفهان، خراسان رضوی، کرمانشاه، خوزستان و یزد به ترتیب مقام های اول پنجم این رقابت ها را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار