معاون آمورش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان

برگزاری همایش مدیران متوسطه نظری غرب گلستان به میزبانی شهرستان کردکوی

گرگان (پانا) - یکی از راه های موفقیت مدیران، مهیا کردن گفتگوی آموزشی در بین همکاران و دانش آموزان به خصوص پایه دوازدهم می باشد.

کد مطلب: ۸۴۵۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش مدیران متوسطه نظری غرب گلستان به میزبانی شهرستان کردکوی

همایش مدیران متوسطه نظری غرب استان با حضور حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، شفیعی رئیس اداره متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان، معاونین آموزشی غرب استان در جمع مدیران، معاونین و سرگروه های آموزشی غرب استان در کانون فرهنگی و تربیتی کوثر کردکوی برگزار شد.

شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی ضمن خیرمقدم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) گفت: سیستم آموزش باید بر مبنای مدیریت علمی باشد؛ چراکه جامعه ما با توجه به تکنولوژی به این سمت سوق پیدا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی اظهار داشت: سه مهارت فنی، انسانی و ادراکی شاکله اولیه مدیریت هستند و مدیران برای موفقیت باید این سه مهارت را داشته باشند.

وی گفت: مهارت فنی از طریق تحصیل و تجربه ایجاد می گردد و مهارت انسانی به قدرت کار کردن با مردم و چگونگی ایجاد انگیزه در بین کارکنان اشاره دارد و هر مدیری که توانایی درک پیچیدگی های سازمان را داشته باشد به مهارت ادراکی صحیح دست یافته است.

شهریاری در پایان گفت: تقریب نگرش، همراه با برنامه ریزی، تلاش های شبانه روزی و داشتن مدیریت بحران جزو عوامل موفقیت در تمامی دستگاه ها محسوب می شود.

در ادامه همایش، حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان کردکوی بابت میزبانی این همایش گفت: مهارت انسانی یکی از مهم ترین کلید واژه های برای موفقیت مدیران است. و اگر مدیران تابع این مهارت باشند، خروجی آن ها در بین دانش آموزان سرمایه اجتماعی شایسته می باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در جمع مدیرانگفت: معاونین و سرگروه های آموزشی غرب استان، قدرت دیدن و شنیدن را دو ابزار ادراکی و تشخیصی دانست و گفت: این دو ابزار فوق همه ی دنیای روانشناختی انسان را تشکیل می دهد.

حاجیلری در ادامه گفت: هر یک از ما باید مسیر و فرصت های تربیتی را برای دانش آموزان مشخص و تهیه کنیم؛ تا بتوانند مسیرهایی که به سمت موفقیت و تعالی انسانی منجر خواهد شد، انتخاب نمایند.

وی همچنین گفت: یکی از راه های موفقیت مدیران، مهیا کردن گفتگوی آموزشی در بین همکاران و دانش آموزان به خصوص پایه دوازدهم می باشد.

حاجیلری اساس آموزش و پرورش را مبتنی بر سند تحول بنیادین دانست و گفت: کیفیت بخشی آموزشی و تربیتی به آموزشگاه ها، توسعه و ارتقاء مشارکت در فعالیت های آموزشی و پرورشی دو محور مهم و کلی این می باشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مدیران و معاونین برای داشتن آموزان موفق باید در برنامه آموزش، اهداف مشخص داشته باشند. وی همچنین ایجاد انگیزه بین دانش آموزان پایه دوازدهم را یکی از مهم ترین وظایف ارکان مدرسه بر شمرد.

حاجیلری در پایان گفت: خانواده جزء ارکان مدرسه هستند و برای رسیدن فرزندان به تعالی انسانی نیازمند آموزش هستند.

در پایان این همایش شفیعی رئیس اداره متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن بیان نکات مهم در خصوص پایه دوازدهم و وضعیت قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری به تفکیک گروه امتحانی به سوالات همکاران پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار