کاریکاتور/ حمله هوایی به اتوبوس دانش‌آموزان!

تهران (پانا) - ائتلاف تحت رهبری سعودی‌ها در ادامه حملات وحشیانه خود در یمن به تازگی دست به اقدام شنیع دیگری در این کشور زد و اتوبوس حامل کودکان را در استان صعده هدف قرار داد.

کد مطلب: ۸۴۵۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کاریکاتور/ حمله هوایی به اتوبوس دانش‌آموزان!

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی روز پنجشنبه یک اتوبوس حامل دانش‌آموزان را در صعده مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن طبق اعلام کمیته صلیب سرخ ۵۰ تن کشته شدند که اکثر آن‌ها کودک بودند. در این حمله همچنین ۷۷ تن زخمی شدند. در پی وقوع این حمله وحشتناک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی، اعلام کرد، این کشور از ائتلاف تحت رهبری سعودی‌ها خواسته که درباره حمله به اتوبوس حامل کودکان در استان صعده یمن تحقیق کند!

فرحان حق، سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به این رویداد، اعلام کرد، آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان خواستار انجام تحقیقات فوری و شفاف در خصوص این رویداد است. او در بخش دیگری از اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که بر اساس آمارهای مقام‌های محلی، قریب به اتفاق افرادی که در این حمله جان باختند، کودکان ۱۰ تا ۱۳ ساله بوده‌اند.

میکائیل چیفچی، هنرمند ترکیه‌ای در کاریکاتوری به موضوع این حمله ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی به یمن پرداخته و امروز (دوشنبه) اثری را با عنوان «حمله هوایی» منتشر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار