صالحی امیری: روزنه‌های نفاق و اختلاف را در ورزش ایران بسته‌ایم

تهران (پانا) - رئیس کمیته ملی المپیک بر حرکت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در یک راستا تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۴۵۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
صالحی امیری:  روزنه‌های نفاق و اختلاف را در ورزش ایران بسته‌ایم

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان رضا صالحی امیری امروز (دوشنبه) در نشست مشترک کمیسیون رسانه ها کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر آرامش مثال زدنی ورزش کشور در آستانه بازی‌های آسیایی اندونزی، گفت‌: مدیریت ورزش ایران باید یک کانون قدرت داشته باشد و آنهم وزیر ورزش و جوانان است و قرار نیست ما با توزیع قدرت ، فرصت تصمیم گیری و تصمیم سازی مناسب و رشد ورزش را محدود کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک، گفت‌: به جد معتقدم بایستی برای حفظ مصالح و منافع کشور و نظام یک نفر پرچم دست بگیرد و بقیه به او کمک کنیم و خوشبختانه هیچ اختلافی نداریم و در کنار یکپارچگی و هم افزایی با وزارت ورزش و جوانان ، روزنه های نفاق و شکاف اختلاف را در ورزش ایران بسته ایم و اگر اختلافی هم پیش بیاید حکم وزیر ورزش و جوانان است.

صالحی در ادامه‌ ، اظهار کرد: اقای سلطانی فر تمام آبرو و همت و سابقه مدیریتی خود را برای موفقیت ورزش کشور گذاشته است و من شاهد تلاش های فراوان ایشان هستم و ما هر دو مانند برادر در خدمت ورزش و نظام و مردم عزیزمان هستیم.

صالحی خطاب به سردبیران رسانه های حاضر در نشست کمیسیون رسانه‌ها، بیان‌ کرد: اعتقاد ما بر این است چهار ضلعی وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ، فدراسیون ها و رسانه‌ها به عنوان ارکان ورزش کشور در کنار هم موجب موفقیت و نتیجه‌ گیری ورزش و در نتیجه‌ ایجاد و حفظ نشاط اجتماعی خواهند شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: در خوبی و بدی موضوعات و(ره) همه این ارکان در اندازه خود سهیم هستند و بایستی پاسخگو باشند.

صالحی در پایان با اشاره به نقش مهم ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، گفت‌: در این ستاد کمیته ملی المپیک ، پارالمپیک ، فدراسیون ها و وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند و آنچه مصوب شد برای تیم ها و قهرمانان کاروان اعزامی ایران انجام شده است و هر نتیجه‌ای به دست بیاید مسئولیت ان با همین ستاد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار