ازدواج آسان در رادیو تهران

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران مخاطبانش را در سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه سلام الله علیها به یک عصرانه رادیویی دعوت می کند.

کد مطلب: ۸۴۵۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
ازدواج آسان در رادیو تهران

«تهران من» از شبکه رادیویی تهران به تازگی روی آنتن رفته است و دغدغه اش فراهم سازی فضایی شاد برای مخاطبانی است که عصرگاه همراه رادیو تهران هستند. امروز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه سلام الله علیها برنامه تهران من با موضوع ازدواج آسان روی آنتن می رود. تهران من مروج سبک زندگی آسان است و سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را گرامی می دارد.

شما شنوندگان امروز می توانید با برنامه تهران من در تماس باشید برای ارتباط با برنامه با شماره 3000094 پیامک بزنید و با شماره های 22040530 و22054088 ما را همراهی کنید و نظرات خودتان را درباره ارزان ترین و گران ترین جشن عروسی مطرح کنید.

برنامه تهران من اتفاقات عصر تهران را در زمینه های ورزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پوشش می دهد و با ساخت مستندهای اجتماعی و اقتصادی تلاش می کند تا به لایه های عمیق تر یک اتفاق و مسایل مبتلابه تهران نفود کند.

برنامه «تهران من» به تهیه کنندگی اسماعیل باستانی، بازیگری میثم عبدی، اجرای امین قاضی و سردبیری بشیر جعفری نیا هر روز عصر ساعت ۱۷ تا ۲۰ از رادیو تهران پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار