معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج: غنی سازی اوقات فراغت در اولویت ما قراردارد

کرج ( پانا) -معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه یک کرج گفت: بحث غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان بسیار مهم است وما برنامه های فراوانی برای عزیزان به اجرا درآورده ایم.

کد مطلب: ۸۴۵۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج: غنی سازی اوقات فراغت در اولویت ما قراردارد

فرزاد شعبانی معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه یک کرج در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: اوقات فراغت دانش آموزان در دو بازه زمانی تعریف می شود؛ یکی در طول سال تحصیلی و بعد از آموزش رسمی و دیگری در تابستان ها که خیلی دانش آموزان را به طور رسمی در اختیار نداریم.در هر دوبازه زمانی می بایست برنامه ریزی لازم برای غنی سازی اوقات فراغت توسط دستگاه های زیربط صورت گیرد و این امر در تابستان بیشتر و جدی تراز ایام سال پیگیری شود.

معاون پرورشی وتربیت بدنی ناحیه یک کرج ادامه داد: ما امسال97پایگاه داریم که ده هزار وسیصدنفر دانش آموز در این پایگاه ها به عضویت درآمده اند و در حوزه های مختلف، اعم ازرشته های فرهنگی، هنری و ورزشی وبه نوعی آموزشی وتربیتی گرفته تاهنرهای تجسمی ودست سازه ها و انواع رشته ها به تحت آموزش قرار گرفته اند.

شعبانی با اشاره به اینکه علاوه بر این 97پایگاه، کانون ها و سالن های ورزشی هم فعالیت دارند افزود: یکسری از مدارس که به عنوان پایگاه مشغول فعالیت هستند، باتوجه به امکاناتی که دارند بسیار پرتحرک اند، امابرخی که درحاشیه هستند امکانات کمتر و فعالیت کمتری هم دارتد.

این مقام مسئول در پایان گفت: ما در برخی از رشته های هنری مانند هنرهای تجسمی توان ارائه مدرک را به دانش آموزان عزیز داریم، اما در برخی رشته ها این امکان وجود ندارد و بیشتر، آموزش را ملاک خود قرار داده ایم.

خبرنگار افتخاری پانا البرز: محمد حسینخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار