معاون رئیس جمهور در دیدار با امام جمعه تبریز: قطعا دولت به تکانه ‌ای که بر بازار وارد شده فائق خواهد آمد

به سرعت مسئله نوسانات ارزی را سامان می دهیم

تبریز (پانا)- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قطعا دولت به تکانه ‌ای که بر بازار وارد شده فائق خواهد آمد چرا که بنیان ‌های اقتصادی ما بسیار مستحکم است.

کد مطلب: ۸۴۵۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون رئیس جمهور در دیدار با امام جمعه تبریز: قطعا دولت به تکانه ‌ای که بر بازار وارد شده فائق خواهد آمد

محمدباقر نوبخت ظهر امروز دوشنبه در دیدار با امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: اتصال راه‌آهن میانه به تبریز جزو مطالبه‌ های ضروری و به ‌حق مردم است، از این رو جزو تعهدات دولت قرار گرفت و تلاش می کنیم تا اعتبارات لازم برای این طرح تامین شود.

وی با اشاره به سفر خود به بستان آباد و بازدید از این پروژه و طرح های دیگر راه و شهرسازی اظهار داشت: برای دومین بار به بستان ‌آباد جهت تسهیل مالی سفر می‌ کنم تا خط راه‌ آهن هرچه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نوبخت با اشاره به نیاز 450 میلیارد تومانی پروژه قطار میانه_ تبریز برای رسیدن به ائل‌گلی خاطرنشان کرد: از این رقم 300 میلیارد تومان به صورت اسناد اوراق پرداخت می‌گردد.

وی همچنین وعده ای نیز برای اتمام این طرح تا بستان آباد داد و افزود: طی چند ماه آینده با قطار از میانه به بستان آباد می آییم.

معاون رئیس جمهور سپس به وحدت مسئولان و مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: تمام مدیران و مسئولان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

وی همچنین در خصوص آمار صندوق بین المللی پول گفت: طبق اعلام صندوق بین المللی پول ایران در حال حاضر هیجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا بوده و در چندسال آینده می تواند به جایگاه پانزدهم برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار