سومین همکارى حامد کمیلى با مهدى گلستانه در «رقص روى شیشه»

تهران (پانا) - حامد کمیلى بازیگر تئاتر و سینما هم به سریال شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» به کارگردانى مهدى گلستانه پیوست.

کد مطلب: ۸۴۵۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سومین همکارى حامد کمیلى با مهدى گلستانه در «رقص روى شیشه»

به گزارش مشاور رسانه اى پروژه «رقص روى شیشه» حامد کمیلى بازیگر تئاتر و سینما در سومین همکارى خود با مهدى گلستانه پس از فیلم سینمایى «درد سر بزرگ» و فیلم «بگو که رویا نیست»، این بار در سریال شبکه نمایش خانگى «رقص روى شیشه» در کنار دیگر چهره هاى مطرح سینما به ایفاى نقش خواهد پرداخت.

«رقص روى شیشه» اولین حضور حامد کمیلى در یک سریال شبکه نمایش خانگى است که فیلمنامه آن براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى در ٢٦ قسمت به نگارش درآمده است و تاکنون حضور بازیگران مطرحى همچون بهرام رادان، مهتاب کرامتى، امیر آقایى، میترا حجار، مهرداد صدیقیان و بیتا فرهى در آن قطعى شده است و فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان نیز در آن به ایفاى نقش خواهد پرداخت.

کمیلى در حال حاضر مشغول ایفاى نقش در نمایش «ریچارد» به کارگردانى حمیدرضا نعیمى است که سال گذشته نیز در نمایش «شوایک سرباز ساده دل» با او همکارى داشته و هر دو نمایش در تالار وحدت مورد استقبال واقع شده است.

عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: پیمان جعفرى، کارگردان: مهدى گلستانه، مجرى طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی - مهدی گلستانه، مدیر فیلمبردارى: مرتضى غفورى، مدیر صدابردارى: امیر نوبخت، طراح گریم: مهرداد میرکیانى، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچى، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزى و دستیار اول کارگردان، عادل معصومیان، طراح لوگو: محمد روح الامین، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار