مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

انجام مصاحبه علمی تخصصی بیش از 300 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

اهواز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از مصاحبه علمی تخصصی 378 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
انجام مصاحبه علمی تخصصی بیش از 300 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

محمد تقی زاده با بیان اینکه مصاحبه علمی تخصصی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی پیمانی از 15 مرداد ماه در پردیس های دانشگاهی استان آغاز شده است، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پردیس دانشگاهی حضرت رسول اکرم (ص) برای مصاحبه از پذیرفته شدگان مرد و پردیس دانشگاهی حضرت فاطمه الزهرا (س) برای مصاحبه از پذیرفته شدگان زن اختصاص یافته است.وی در عین حال با اظهار اینکه تا کنون 378 نفر از پذیرفته شدگان در مصاحبه علمی تخصصی مرحله اول آزمون استخدامی شرکت کرده اند، گفت: در روزهای اول و دوم این مصاحبه فرایند پذیرش 178نفر از پذیرفته شدگان مرد و 200 نفر از پذیرفته شدگان زن انجام شده است. همچنین 26 نفر از پذیرفته شدگان برای انجام فرایند مصاحبه مراجعه نکرده اند.

تقی زاده با اشاره به اینکه فرآیند مصاحبه علمی و تخصصی تا روز سه شنبه 30 مردادماه ادامه خواهد یافت، یادآور شد: جدول زمانبندی مراجعات داوطلبان و محل های دقیق مصاحبه به صورت اطلاعیه در دسترس پذیرفته شدگان قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: عدم مراجعه داوطلبان در زمان های مقرر به منزله انصراف داوطلب از فرآیند استخدام تلقی خواهد شد.

یادآور می شود پذیرفته شدگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.pra.cfu.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار