رشد چشمگیر دانش‌آموزان کرمانشاهی در کنکور سراسری 97

کرمانشاه (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از رشد چشمگیر آمار رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال 97 استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد چشمگیر دانش‌آموزان کرمانشاهی در کنکور سراسری 97

مجید یزدان‌پناه در گفت‌و‌گو با پانا گفت: در کنکور سراسری سال جاری، دانش‌آموزان استان توانستند رتبه‌های قابل قبولی را در رشته‌های مختلف دانشگاهی کسب کنند و در مقایسه با آمار سال گذشته مشخص شد که از نظر شاخص‌های کمّی و کیفی، داوطلبان کنکور در استان کرمانشاه پیشرفت چشمگیری داشته‌اند که رشد کمی رتبه‌های برتر دو رقمی و سه رقمی گواه این مدعا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه، ضمن تقدیر از تلاش تمام همکاران فرهنگی که برای موفقیت فرزندان این استان زحمت کشیده‌اند، افزود: طبق آمار، در کنکور سراسری سال 97 دانش‌آموزان استان کرمانشاه توانستند 27 رتبه دو رقمی و 174 رتبه سه رقمی را کسب کنند که نسبت به کنکور سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم.

یزدان پناه در پایان گفت: تمام تلاش آموزش و پرورش استان کرمانشاه این است که راه رسیدن به موفقیت را به دانش‌آموزان نشان دهد و برای رسیدن به این مهم، همکاران ما در همه مراحل همراه و هم‌گام فرزندان و خانواده‌های آنان هستند تا راه موفقیت این عزیزان هموارتر شود و امیدوارم شاهد درخشش بیش از پیش دانش‌آموزان استان کرمانشاه در میادین مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و ... باشم.

رییس اداره متوسطه دوم آموزش و پرورش استان نیز در ادامه‌ی این نشست خبری و در تشریح جزئیات کسب موفقیت های دانش آموزان کرمانشاهی، گفت:امید رستم آبادی دانش آموز کنگاوری در رشته‌ی ریاضی فیزیک توانست رتبه یک منطقه‌ای و سیزده کشوری را کسب نماید. همچنین سید سپهر میربیگی دانش آموز ناحیه یک کرمانشاه رتبه یک ایثارگران کشور و بیست و پنج منطقه را از آن خود نمود.

کیومرث پرندین همچنین افزود: بیشترین درصد قبولی دانش آموزان در کسب رتبه های برتر به رشته‌ی علوم تجربی و سپس ریاضی فیزیک اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار