شهرداری همدان در تدارک جشن های دهه ولایت

همدان (پانا) - سر پرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان در تدارک برگزاری جشن بزرگ غدیریان به صورت یکپارچه است.

کد مطلب: ۸۴۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری همدان در تدارک جشن های دهه ولایت

سعید خوشبخت در ستاد برگزاری اعیاد دهه امامت و ولایت افزود: شهرداری همدان برای برگزاری بهتر جشن‌های این دهه برنامه‌های متنوعی دارد.

وی دهه ولایت را فرصتی برای تبیین برنامه‌های اعتقادی و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبیین جایگاه ولایت فقیه دانست و یادآور شد: در این ایام دعای ندبه مستحبی با شرکت 1500 نفر از شهروندان در باغ ایرانیان برگزار می‌شود.

خوشبخت اظهار کرد: در همین راستا شهرداری ستاد، مناطق چهار گانه و 14 فرهنگسرای فعال در شهر همدان نیز برنامه‌های متنوعی دارد.

وی به آذین بندی شهر، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری جشن‌های یکپارچه تأکید کرد و ادامه داد: شهرداری همدان در دهه امامت و ولایت امسال با برنامه‌های متنوع‌تر نسبت به سال‌های گذشته اقدام می‌کند.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برنامه‌های دهه ولایت را در قالب فضاسازی شهر همدان، ویژه برنامه‌های استقبال از دهه ولایت، جشن‌های سراسری و مردمی، تجلیل و تکریم سادات، برنامه‌های نمایشگاهی و تجسمی، مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ارائه محصولات فرهنگی ویژه دهه ولایت اجرا می‌کند.

خوشبخت عنوان کرد: کاروان غدیریون نیز روز عید غدیر در شهر حرکت نمادینی خواهند داشت.

وی از برگزاری جشن‌های سراسری ولایت و امامت در بوستان‌های شهر همدان خبر داد و گفت: شهرداری همدان همانند سال‌های گذشته در ایام دهه ولایت جشن‌های مختلفی را در شهر برگزار می‌کند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: این جشن‌ها در قالب سخنرانی، مولودی خوانی و اجرای مسابقات متنوع به صورت سراسری اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار