رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی خبر داد:

شرکت 8 استان کشور در مسابقات کشتی خردسالان

بیرجند (پانا) - رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه هشت استان کشور در مسابقات کشتی خردسالان شرکت می کنند ، گفت: این مسابقات در مرداد ماه سال جاری و به میزبانی شهر بیرجند برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۴۵۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 8 استان کشور در مسابقات کشتی خردسالان

عباس سروری رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد پیشکسوتان کشتی استان ،با اشاره به عملکرد هیات کشتی خراسان جنوبی در سال 96 ،گفت: یکی ازاقدامات مهم این هیات در سال گذشته ، اعزام کشتی گیران آقا و بانو به تمامی مسابقات کشوری بوده است که در این مسابقات هر دو جنسیت موفق به کسب رتبه های مطلوب شده اند .

سروری در ادامه با اشاره به فعالیت تیم کشتی آلیش خراسان جنوبی گفت:این رشته از ابتدای سال در خراسان جنوبی راه اندازی شد و حدود 10 بانوی ورزشکار به طور حرفه ای ، زیر نظر مربیان مجرب ، فعالیت حرفه ای خود را ادامه می دهند .

رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی ادامه داد: این بانوان ورزشکار ، در مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه های برتر شده و امیدواریم بتوانیم تعداد این ورزشکاران را افزایش دهیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری کشتی خردسالان در مرداد ماه سال جاری در بیرجند گفت: این مسابقات با حضور 8 استان کشور و در دو گروه ، در 25 و 26 مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سروری تصریح کرد: تیم خراسان جنوبی در این مسابقات با تیم های تهران ، مازندران و خراسان رضوی هم گروه است که انتظار می رود این گروه ، گروه سختی باشد .

رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی ادامه داد: این مسابقات در سالن مخابرات شهرستان بیرجند و با حضور 240 ورزشکار، 60 مربی و همراه و 25 داور ملی و بین المللی و استانی برگزار می شود.

وی از برگزاری جشنواره کشتی نیز در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: شرکت کنندگان می بایست در این جشنواره ، 10 فن کشتی را به اجرا گذارند.

سروری در پایان گفت: مسابقات جهانی کشتی خردسالان نیز در نیمه دوم سال جاری در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار