خودروهای پلاک تاکسی به شخصی تبدیل می شوند

همدان (پانا) - مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از برگزاری سی و چهارمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشوری به منظور نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
خودروهای پلاک تاکسی به شخصی تبدیل می شوند

میلاد کریمی در خصوص برگزاری این مجمع گفت: نوسازی تاکسی‌های فرسوده یکی از مهمترین مطالبات شهروندان و راننده‌های تاکسی در شهر همدان است که در همین راستا و در سی و چهارمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشوری این موضوع در دستور کار اعضای مجمع قرار گرفت. وی ادامه داد: پیشنهاد تاکسی برگشت با هماهنگی اتحادیه کشوری اعمال شد که موضوعات و جزئیات این طرح در حال انجام است.

وی در این خصوص اضافه کرد: در این طرح پلاک تاکسی به پلاک سفید (شخصی) تبدیل می‌شود که در این خصوص توان و ظرفیت تبدیل ناوگان افزایش چشمگیری پیدا می‌کند و در روند نوسازی خودروها سرعت و شتاب بیشتری را شاهد خواهیم بود، که تحقق این موضوع چه از منظر زیست محیطی و چه از منظر مبلمان و منظر شهری گام ارزشمندی به شمار می‌رود و در صرفه‌جویی مصرف سوخت روند فزاینده‌ای خواهد داشت.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان تصریح کرد: در این نشست علاوه بر پیشنهاد تاکسی برگشت، طرح تخفیف صددرصدی بیمه شخص ثالث تاکسی‌ها پیشنهاد شد که بر این اساس اگر هر دستگاه تاکسی تا پنج سال از کوپن بیمه‌ای خود استفاده نکرده باشد، بعد از پنج سال شامل تخفیف صددرصدی شود، این پیشنهاد در حال حاضر در اتحادیه تاکسیرانی کشور در حال بررسی و پیگیری است.

میلاد کریمی گفت: در سال جاری روند نوسازی 95 دستگاه تاکسی فرسوده شهر همدان در حال انجام است که در این طرح خودروهایی نظیر سمند، پژو405، برلیانس و آریو به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری همدان اضافه خواهند شد، در طرح نوسازی علاوه بر توان مالی مالکان به منظور خرید خودرو، تسریع در تحویل خودرو نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد و همانطور که پیش‌تر بیان شد طرح تاکسی برگشت (تبدیل شدن پلاک تاکسی به پلاک شخصی) می‌تواند نقش بسیار مهمی در تأمین توان مالی مالکان و رانندگان تاکسی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار