اجرای طرح تاب آوری اجتماعی درشهر ری

شهرری(پانا)-مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ری گفت: طرح تاب آوری اجتماعی از امروز به مدت سه ماه با هدف کاهش آسیب های این حوزه در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهرری اجرا شد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تاب آوری اجتماعی درشهر ری

فاطمه فکوریان مشاور امور بانوان فرمانداری ری در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت: این طرح در پنج شهر قیامدشت، شهرری، باقرشهر،حسن آبادو کهریزک اجرا می شود.
طرح ملی تاب آوری اجتماعی از جمله طرح های دولت در حوزه زنان و خانواده است که مهمترین هدف از اجرای این طرح کاهش آسیب‌های پذیری اجتماعی درحوزه زنان، کاهش خشونت، کاهش نزاع های خانواده و جامعه که زنان درگیر آنها هستند و توانمندسازی گروه‌های مختلف زنان و حمایت از فعالیت‌های کارآفرینی و اشتغالزایی گروه‌های مختلف به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر و در معرض آسیب است.

وی در ادامه اظهارکرد: آموزش در خانواده برای مسئولان دارای اهمیت ویژه است، به همین دلیل بودجه خاصی را به این زمینه اختصاص می دهند تا حدی از مشکلات بانوان حل شود.
مشاور امور بانوان از اشتغالزایی 600 نفر از زنان سرپرست خانوار روستایی در شهرری خبر داد و افزود: این تعداد شغل از ابتدای سال گذشته تاکنون و با راه اندازی کارگاه های خرد در روستاها ایجاد شده است.

فکوریان از راه اندازی پارک ویژه بانوان در شهرری که به زودی کلنگ این پارک در محله بهشتی شهرری در سه فاز و همچنین کارگاه های قالی بافی در روستاهای این شهرستان که نسبت به سال های گذشته رشد 2 و نیم درصدی را داشته و موجب اشتغالزایی تعداد زیادی از بانوان روستایی شده است، خبرداد.
/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار