شهرداری کرج می تواند به توسعه منطقه ویژه اقتصادیِ پیام کمک کند

کرج (پانا)- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، گفت: شهرداری باید برای اجرای کنارگذری که از تقاطع غیر همسطح آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به سمت مهرشهر و تملک اراضی دولتی منتهی می شود، اقدام کند.

کد مطلب: ۸۴۵۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری کرج می تواند به توسعه منطقه ویژه اقتصادیِ پیام کمک کند

عباس زارع در نطق پیش از دستور هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: با توجه به افزایش آلودگی هوا، توسعه جنگل کاری در شهر از جمله اراضی حاشیه فرودگاه بین المللی پیام امری ضروری است.

این عضو شورا با اشاره به این که تلاش زیادی برای راه‌اندازی بخشِ مسافربری فرودگاه پیام انجام‌ شده است، افزود: به‌عنوان نمونه یک سالن ترانزیت شش هزار متری در این محل در حال احداث است.

وی بر تعامل میان مدیریت شهری و مسولان فرودگاه بین‌المللی پیام، در توسعه جنگل کاری تاکید کرد و ادامه داد: شهرداری باید برای اجرای کنارگذری که از تقاطع غیر همسطح آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به سمت مهرشهر و تملک اراضی دولتی منتهی می شود، اقدام کند.زارع با اشاره به اینکه ضرورت دارد که مدیریت شهری در قالب توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام و کمک به مسولان اجرایی فرودگاه پیام، گام بردارد، خواستار دعوت آنان برای حضور در صحن علنی شورا شد و اظهار داشت: این امر گام مهمی در توسعه منطقه یاد شده و به دنبال آن توسعه اقتصادی استان البرز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار