برگزاری کارگاه هنر با هدف توانمند سازی آموزگاران ابتدایی در شهرری

شهرری(پانا)- کارگاه هنر با هدف توانمند سازی آموزگاران ابتدایی در درس هنردر مدرسه علی اکبر طالبی واقع در آموزش و پرورش مدیریت ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۵۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه هنر با هدف توانمند سازی آموزگاران ابتدایی در شهرری

این کارگاه که به مدت هیجده روز در رشته های عروسک سازی،نقاشی و حجم سازی برگزار شد با استقبال وسیع از سوی آموزگاران پایه های اول تا ششم ابتدایی قرار گرفت و در پایان به شرکت کنندگان در دوره گواهی مهارت اعطا می شود.

علیرضا گلمکانی اسپانسر برنامه و رییس شرکت آریا با اشاره به شور و هیجان معلمان برای یادگیری هنر های سفالگری و حجم دهی خمیر بازی آن را یک کار نشاط بخش برای تمام پایه های ابتدای دانست.
وی ادامه داد: هیجده روز از کلاس های کارگاه حجم سازی با خمیر بازی، گل سفال و خلاقیت و نقاشی می گذرد که برای هر پایه سه روز کلاس آموزشی برگزار شده که یک روز آن فقط کار با خمیر و یک روز خلاقیت و نقاشی و روز سوم آموزش با گل و عروسک سازی است.
وی در ادامه گفت: فقر هنری در معلمان و تمایل آن ها برای شرکت در این برنامه ما را برآن داشت تا امسال و سالهای آینده در این زمینه فعالیت داشته باشیم.
گلمکانی خاطرنشان کرد: من امیدوارم همه ی ارگان هایی که می توانند در این زمینه کمک کنند پیش قدم شوند، همان طور که ما سعی کردیم که این کار را رایگان انجام دهیم زیرا با توجه به نظر سنجی ای که انجام داده ایم معلمان خیلی علاقه مند بودند که این اتفاق در طول سال تکرار شده و انجام شود.
/خبرنگار :شیدا مشهور /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار