سرپرست معاونت مالی اقتصادی شهرداری کرج خبر داد: افزایش 30 درصدی درآمد نقدی 3 ماهه گذشته شهرداری نسبت به مدت مشابه سال قبل

کرج (پانا)- سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: میزان درآمدهای نقدی شهرداری این کلانشهر در سه ماهه اخیر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی نزدیک به 30 درصد داشته است.

کد مطلب: ۸۴۵۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت مالی اقتصادی شهرداری کرج خبر داد: افزایش 30 درصدی درآمد نقدی 3 ماهه گذشته شهرداری نسبت به مدت مشابه سال قبل

علی سلطانی مقدم با اعلام این خبر بیان کرد: به رغم رکود حاکم بر ساخت و سازهای شهری و نوسانات اقتصادی موجود، شهرداری کرج موفق شد میزان درآمدهای نقدی خود را در بازه زمانی 15 اردیبهشت ماه تا 15 مردادماه، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به میزان نزدیک به 30 درصد افزایش دهد.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرج ادامه داد: درآمد نقدی شهرداری مرکز و مناطق 10 گانه در سه ماهه مشابه سال 96 مبلغ یکصد و 55 میلیارد تومان بود که این رقم در سال جاری به بیش از 200 میلیارد تومان رسیده است به نحوی که شاهد موفقیت چشمگیری در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: افزایش درآمد نقدی شهرداری کرج با تلاش مدیران مناطق 10 گانه، مسئولان ذیربط و پشتیبانی اداره کل درآمد این مجموعه محقق شده و بدون شک این مهم تنها با تکیه بر توصیه های سرپرست شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی این کلانشهر صورت گرفته است.

سلطانی مقدم افزود: افزایش درآمد نقدی شهرداری ایران کوچک موجب تحقق برنامه های راهبردی این مجموعه در راستای ارتقای خدمات شهری و ادامه فعالیت پروژه های عمرانی می شود.

به گفته این مسئول، این مهم علاوه بر رسیدن به توسعه پایدار شهری، رضایت هر چه بیشتر شهروندان را از دریافت خدمات توسط این دستگاه به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار