خبرنگاران مجموعه مدیریت شهری چناران تجلیل شدند

چناران (پانا)- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر چناران ازبرگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران و عوامل و گویندگان صدای چناران با حضور شهردار و روسای کمیسیونهای فرهنگی و عمران شورا در محل دفتر شورای شهر چناران خبر داد

کد مطلب: ۸۴۵۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران مجموعه مدیریت شهری چناران تجلیل شدند

به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار آیین تجلیل از خبرنگاران و عوامل و گویندگان صدای چناران با حضور شهردار و روسای کمیسیونهای فرهنگی و عمران شورا در محل دفتر شورای شهر چناران برگزار گردید.
در این مراسم ابوالقاسم دشتی با تبریک 17 مرداد، روز خبرنگار، از اصحاب رسانه بعنوان مشاورین امین مدیران اجرایی یاد کرد و از نقش آنان بعنوان رابطین بین شهروندان و مسئولین اجرایی که با انعکاس درست و دقیق مشکلات در رفع آن نقش اساسی را ایفا میکنند، تقدیر کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر چناران، صداقت در گفتار و نوشتار و همچنین امانت داری در بیان خواسته ها و موضوعات مختلف مبتلا به شهر را از زبان و قلم فعالین حوزه رسانه بسیار مهم دانست و عنوان کرد: به خاطر همین حساسیت، کار و نقش خبرنگاران در بیان مسائل مختلف جامعه از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به برنامه رادیویی خوب صدای چناران، گفت: با همت و تلاش گروهی از جوانان خلاق و خوش فکر شهرمان شاهد راه اندازی به نوعی اولین رادیو محلی ویژه شهرمان هستیم که این گروه توانسته اند با بهره گیری از دانش و ذوق هنری خویش انعکاس دهنده تمام وقایع شهرستان ازطریق فضای مجازی به همشهریان خود باشند.
در ادامه این مراسم هادی بارویی شهردار چناران با تاکید برتعامل سازنده خبرنگاران با مجموعه مدیریت شهری افزود: با همکاری خوبی که جامعه خبری شهرستان با ما دارند، توانسته ایم در جریان خیلی از معضلات شهری آنهم در کوتاهترین زمان ممکن قرار بگیریم و بتوانیم در رفع آن به موقع عمل کنیم.
شهردار چناران ازخبرنگاران بعنوان بازوان قوی شهرداری یاد کرد و خاطرنشان ساخت؛ این عزیزان همچنان که چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند بعنوان زبان گویای مسئولین و مردم به ایفای رسالت خطیرشان میپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار