سید جواد سیدکتولی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش علی آباد کتول معرفی شد

گرگان (پانا) - طی حکمی از سوی احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، سید جواد سیدکتولی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش علی آباد کتول معرفی شد و از زحمات محمدرضا صالح آلوستانی تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۴۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سید جواد سیدکتولی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش علی آباد کتول معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر قدیم و معرفی سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول با حضور ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه و طاشی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل و مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات برگزار گردید .

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان در این مراسم گفت: معلمی شغل انبیاء الهی است و این مهم، وظیفه معلمان را سنگین تر نموده و آموزش زمینه ای برای پرورش است و پرورش به معنای خاص مخصوص انسان است که قرآن کریم در یزکیهم ویعلمهم آن را برترین سرلوحه کار پیامبران قرار داده که معلمان وارث آن هستند .

وی مهمترین محور توسعه را برخورداری از یک برنامه مدون و خوب دانست و افزود : دستگاه تعلیم وتربیت علاوه بر برنامه محوری باید زمینه ی استفاده از نظرات همه پیشکسوتان و کارشناسان را با تشکیل اتاق فکر فراهم نماید.

شاهچراغی امام جمعه شهرستان علی آباد کتول نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر آموزش و پرورش در ادامه آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور دانست و گفت : معلم، مدرسه و دانش‌آموز و مربی سنگر مبارزه با استکبار و ظلم هستند و آموزش و پروش جایی است که هویت فرزندان، مسئولان، مدیران، پدران و مادران آینده در آن پرورش داده می‌شوند .

در ابتدای این مراسم محمدرضا صالح آلوستانی، ضمن تشکر از زحمات محمدعلی علمشاهی مدیر پیشین آموزش و پرورش و نورعلی علمشاهی معاون مالی و همکاران که تلاش های زیادی داشتند در ادامه اظهار داشت : با توجه به روند رو به رشد آموزش و پرورش شهرستان طی این 2 سال و قبولی 8 نفر از دانش آموزان و کسب رتبه زیر 500 در کنکور سراسری 97 اشاره کرد و اظهار داشت : انشاءاله شاهد بهبود بیشتر شاخص‌های آموزشی و پرورشی باشیم و معتقدیم شهرستان شایسته بیشتر از اینهاست .

مدیر پیشین آموزش و پرورش شهرستان گفت : سعادتمندی و سربلندی هر جامعه ای به سرنوشت و جایگاه آموزش و پرورش آن بستگی دارد و ما نیز باید با همکاری و حمایت از این بخش سعادتمندی جامعه و نسل آینده را ترسیم نماییم.

سیدجواد سیدکتولی سرپرست جدید آموزش و پرورش علی آباد نیز ضمن قدردانی از زحمات ارزنده محمدرضا صالح آلوستانی طی سخنانی به نقش مدیران گذشته آموزش و پرورش در پیشرفت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت:تمام تلاش خود را برای پیشرفت و ارتقای آموزشی و پروشی شهرستان به کار خواهم گرفت .

وی افزود : سعی ما به عنوان یک معلم و متولی آموزش و پرورش این است که از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده بهینه به عمل آید تا باتوجه به سند تحول بنیادین دانش آموزان تربیت شوند و در زمینه های علمی ، آموزشی ، پرورشی و اخلاق اسلامی در سطوح بالایی برسند تا بتوانند در آینده سکان دار این انقلاب بزرگ که دستاورد خون هزاران شهید است باشند .

گفتنی است در پایان مراسم تکریم و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید آموزش و پرورش انجام شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار