مرحله نهایی بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی استان گلستان

گرگان (پانا) - مرحله نهایی بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی استان گلستان به میزبانی شهرستان کردکوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۵۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحله نهایی بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی استان گلستان

مرحله نهایی بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی استان گلستان با حضور 30 معلم زن و مرد در رشته های مهارتی فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، طناب زنی و دو 1600 متر در شش گروه در سالن امام علی شهرستان کردکوی برگزارشد.

از آنجا که توانمند سازی و ارتقاء علمی و عملی معلمان تربیت بدنی به عنوان بازوان اجرایی و متولیان اصلی درس تربیت بدنی در مدارس از اهمیت بسزایی برخوردار است لذا در همین راستا مرحله نهایی این دوره از رقابت ها در بین آموزگان و دبیران در سالن امام علی(ع) شهرستان کردکوی برگزارشد.

گفتنی است این رقابت ها موجب بهبودی سطح آمادگی جسمانی، حرکتی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی و از سویی دیگر سبب ارتقاء علمی و بروز شدن دانش آنان می گردد.

لازم به ذکر است رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و امید شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی از این رقابت علمی بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار