فرماندار طارم: حضور دانش آموزان در کلاس‌های کانون موجب بروز خلاقیت، ابتکار و نوآوری آنان می شود

قزوین (پانا) - فرماندار شهرستان طارم در کمیته برنامه ریزی کانون سعادت شهر آب بر در جمع اعضا گفت: حضور دانش آموزان در کلاس های کانون موجب بروز خلاقیت ، ابتکار و نوآوری در آنان می شود.

کد مطلب: ۸۴۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار طارم: حضور دانش آموزان در کلاس‌های کانون موجب بروز خلاقیت، ابتکار و نوآوری آنان می شود

کمیته برنامه ریزی و جلسه هم اندیشی کانون سعادت شهر آب بر با حضور فرماندار، جمعی از پرسنل فرمانداری،مدیر آموزش و پرورش و جمعی از پرسنل این اداره در محل کانون سعادت برگزار گردید.

مهندس فریدون هاشم نژاد فرماندار ساعی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر و کارکنان آموزش و پرروش و مدیر و همکاران کانون سعادت ، کانون های فرهنگی را بازوان پرتوان حوزه معاونت پرورشی وتربیت بدنی در ادارات آموزش و پرورش ذکر کرد و بر حمایت همه جانبه و لزوم تقویت این مراکز فرهنگی تأکید نمود.

هاشم نژاد افزود: کانون های فرهنگی و تربیتی مکمل فعالیت های فوق برنامه آموزشی و پرورشی و فرصتی جهت تعامل، یادگیری کارگروهی، مشارکت دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی و تقویت اعتماد به نفس و کشف استعداد آنان و موجب بروز خلاقیت و ابتکارو نوآوری می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود هجمه های گوناگون دشمنان باید مراکز فرهنگی شهرستان از جمله کانون های فرهنگی و تربیتی و دار القرآن پیامبر اعظم(ص) شهر آب بر تقویت گردد.

در ابتدای این جلسه یعقوب رحمانی مدیر توانمند آموزش و پرروش شهرستان نیز با اشاره به موفقیت های این کانون در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات گلایدر، چرتکه، رباتیک،سازه های ماکارونی و.. بر لزوم تلاش بیشتر جهت مشکلات موجود و تقویت آنان تأکید نمود.

در ادامه عباداله عبادی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ضمن اشاره به موفقیت ها ازجمله مشکلات کانون را نامناسب بودن فضای کنونی و لزوم تغییر محل آن، کمبود وسایل گرمایشی و سرمایشی، نامناسب بودن محیط اجتماعی محدوده کانون و نبود اعتبارات و.. ذکر کرد.

در ادامه بعد از بحث و تبادل نظر بین اعضا و ارائه پیشنهادات و نظرات حاضرین جلسه با تصویب مصوباتی ازجمله در صورت لزوم جابجایی فضای کانون و.. به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار