مدیر سازمان دانش آموزی البرز: اردوی ملی تشکل پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی با درخشش پیشتازان البرزی برگزار شد

کرج (پانا) -مدیر سازمان دانش آموزی البرز از برگزاری اردوی ملی تشکل پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی به صورت متمرکز در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی البرز: اردوی ملی تشکل پیشتازان پسر سازمان دانش آموزی با درخشش پیشتازان البرزی برگزار شد

محسن صادقیان با اعلام خبر فوق افزود: در این اردو دانش آموزان پیشتاز سراسر کشور در قالب فعالیت های تیمی و گروهی مهارت ها و توانمندی های تشکیلاتی خود را عرضه کردند.

وی در ادامه گفت: در این جشنواره ملی که با نشاط و شکوه خاصی برگزار گردید، دانش آموزان منتخب تشکل پیشتازان استان البرز با توجه به آموزش مستمر مهارت های مختلف در طول سال و شرکت در پیش اردو های آمادگی توانستند با کسب دو پرچم افتخار در آیتم های "خلاقیت و نوآوری" و "نظم و انضباط"، مقام دوم کشوری رژه و صف جمع و مقام اول قطبی در مسابقات بازی های ورزشی حضور درخشانی در این اردو داشته باشند.

صادقیان اضافه کرد: یکی از ویژگی های مهم اردوی البرز که نشان از تبلور منش های سازمان و مورد تعریف و تایید ارزیابان و همگان قرار گرفت و خود دستاورد ارزشمندی است اخلاق و رفتار مناسب، مسؤلیت پذیری و نظم و انضباط مثال زدنی دانش آموزان البرزی در طول این اردوی شبانه روزی بود.

وی تصریح کرد: در این اردوی پنج روزه دانش آموزان سراسر کشور با شور و نشاطی دیدنی و تمرین زندگی در شرایط گروهی و سخت، توانمندی و مهارت های خود را در زمینه های مختلفی چون گره و چوب بندی، ساخت پروژه، امداد و نجات، رژه و صف جمع، مخابره و جهت یابی و فریاد های شادی عرضه کردند.

صادقیان بیان کرد:ساخت پروژه سنگین پل میمون، ساخت خلاقانه ماکت و نمادهای سازمان، برپایی ایستگاه های صلواتی واکس زنی و اتوکشی، ساخت فریاد های شادی بومی، حضور خاص و منظم دانش آموزان در نماز اول وقت و ... از جمله فعالیت های خلاقانه و بدیع اردوی البرز بود که زیر نظر مربیان توانمند استان اجرا گردید.

وی افزود: در دوم شهریور ماه اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز دختر برگزار میگردد که با توجه به توانمندی و آمادگی بالای مربیان و دختران پیشتاز انتظار و پیش بینی موفقیت های خوبی از دانش آموزان البرزی وجود دارد.

مدیر سازمان دانش آموزی در پایان از حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش البرز، معاونت پرورشی و فرهنگی و تمامی کارشناسان، مربیان و فعالانی که در برگزاری اردوهای مقدماتی و اعزام دانش آموزان به اردوی ملی نقش داشتند، قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار